Lees het nu pas!! Maar krijg er kippevel van!!!! Het is jullie zo ontzettend gegund!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!
leuk joh die reacties van oude bekende hier op het forum tja het is idd een verrassing dat we spontaan zwanger geraakt zijn en nu idd maar hopen dat het ook goed blijft gaan en over 7 maanden een mooi gezond beebje op mijn buik komt te liggen nog 3 dagen en dan weer een echo
Caruli toch weer spannend de volgende echo... Voel je je verder goed? Leef met je mee en hoop dat je over 7 maanden bevalt van een gezond klein wondertje.
wat spannend weer he? maar hoe voel je je? blijf duimen dat alles goed gaat en je een mooie kindje op je buik krijgt over 7 maanden. kleine carulitje hou je lekker vast en blijf maar lekker warm in je moeders buik. jennefer
voel me goed heb geen klachten meer aan de ene kant fijn en aan de andere kant eng... hoop zo dat alles nog goed gaat daarbinnen hopen dat vrijdag het spreekuur niet te lang uitloopt we zijn na het spreekuur ingepland
Hoiiii Caruli. Ik ben zo blij voor je dat het nog steeds goed gaat en dat je mooie echo's hebt gehad. Fijn dat je je goed voelt maar ik kan me voorstellen dat je er ook erg onzeker van gaat voelen en bang bent dat het dan fout gaat. Verlies de moed niet!! Ik duim nog steeds en hoop dat je een goeie zwangerschap mag hebben zonder verdere problemen...en over een aantal maandjes een prachtig gezond beebje!! Op naar de volgende prachtige echo Heel veel liefs wolly
Hmmm ik had geen mailtjes meer binnengekregen van dit topic, maar wat een onwijs mooie echo zeg! Echt een wondertje! Begin je het langzaamaan al een beetje te beseffen?
wow he ik had je verleden keer al gefeliciteerd maar is helaas verwijderd(KOM NIET MEER zo heel veel )GEEN TIJD VOOR MET EEN KLEINE DONDERSTEEN maar ben zo blij voor jullie en hoop over 7 maanden heel goed nieuws te lezen en daar ben ik van overtuigd want Tygo* waakt over zijn brusje heel veel geluk voor jullie en probeer ervan te genieten(heb ik ook bijn a niet gedaan hoor maar probeeer het) liefs debby
Hey Carulli, Veel succes vandaag bij de ego! Hoop dat het spreekuur niet te lang zal uitlopen! Groet Snoozie
Hoi lieve Caruli, veel succes vandaag,denk aan je,en ik duim voor je dat je niet lang hoeft te wachten dikke knuffel
sorry laat me helemaal mee slepen hahaha duh het is idd vandaag Donderdag en Vrijdag zou je pas de echo hebben sorry
geeft niks ja nog 1 dagje wachten ben benieuwd morgen wat we te zien en te horen krijgen ik laat het weten zodra we terug zijn (al kan dat wel even duren )
Succes Caruli, morgen met je echo! wat geweldig is het toch allemaal he, hadden we niet durven dromen dit, he!?!?!? Liefs Eef
Oeps, idd, het is morgen pas vrijdag...ik loop een dagje vooruit! Nou, nu mag ik het dan wel zeggen; veel succes en hopelijk ook veel plezier morgen met de echo! Groet Snoozie
Vandaag de echo!! Ben weer zoooobenieuwd! Het wordt vast weer een hele mooie echo. Ik spiek hier vanmiddag nog even Gr Flam