thanks meiden ik hoop het ook heb wel veel last van mijn buik hoop dat het niks te betekenen heeft... om half 12 het zh bellen om te kijken hoever het spreekuur uitloopt en dan weten we ook hoelaat wij ongeveer aan de beurt zijn hihi zal het eind van middag als we terug zijn wel even laten weten
succes vanmiddag!! ik heb dat ook hoor last van mijn buik.. volgens mij komt dat omdat alles gaat groeien.. ik had gister heel erg menstruatie pijn... zal er wel bijhoren
ik heb het zh gebeld maar ze kon geen schatting maken van hoelang hij uitloopt wel dat hij uitloopt duh... dat doen ze meestal in het zh maar nu konden we een kwartier later komen en dan zeker nog 1 uur zitten wachten maar goed het is voor een goed doel he
owh meis, ik wil je heel veel succes wensen,en ik ga hier heeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen,dat alles gewoon goed is
Miss heb je nu je echo al gehad. Mijn duimpjes draaien dat alles goed mag zijn met jullie beebje, en dat je een mooie echo te pakken hebt. Liefs wolly
hoi meiden eindelijk terug alles was goed over 2 weken terug komen en dan zullen we verder het beleid gaan bespreken omdat de gyn wil wachten tot de mk periode voorbij is ben wel wat vooruit gezet maar dat vind ik niet erg nu maar hopen dat het dan goed blijft gaan en we 2 juni weer een goede echo hebben. en dan zullen we de verdere plannen te horen krijgen nu heb ik wel wat gedragsregels gekregen maar goed die had ik van te voren kunnen bedenken
yeeeh wat super zeg dat de echo helemaal goed is,ben echt super blij voor jullie,en dan ook nog lekker vooruit gezet worden ook beter
Fijn Caruli dat de echo zo goed was!! Genieten nu he? Heb je zware leefregels gekregen dan trouwens??? Eef
yesssssssss............ wat goed zeg ben zo blij voor je. kan me voorstellen dat de gyn de mk periode wilt afwachten maar zit volgens mij goed. het is jullie echt gegund. kom op kleine blijf maar lekker warm en veilig in mama`s buik tot december jennefer
Gefeliciteerd Caruli! Jullie kindje kunnen jullie met recht een wonder noemen. Toch ook weer verbazingwekkend dat jullie lukt, wat de medici niet voor elkaar krijgen!. Veel liefs, Neeke