Wat super zeg! Nogmaals van harte gefeliciteerd! En wat gaat je banner alweer vreselijk snel. Voor je het weet ben je alweer op je uitgerekende datum.
Geweldig! Zo mag ik het horen! Ik ben zo blij voor je en nu op naar de volgende prachtige echo Gr Flam
Wat een geweldig nieuws Caruli!!! Ben echt helemaal happy voor jullie meis! Mooie echo hoor.. Probeer een beetje te genieten!! Veel liefs..
Caruli, Wat heerlijk om hier die echo van jou te kunnen bekijken! Ik leef weer helemaal met je mee. Als dit kleintje ook maar iets van de vechtlust van zijn/haar grote broer heeft, dan houdt hij/zij zich met beide armpjes stevig aan jou vast tot december! Knuff! Maranka
Gefeli met die mooie echo! En ook leuk om een paar dagen vooruit te worden gezet, hoe sneller voorbij de mk periode, hoe beter! Op naar de volgende mooie echo en tussendoor lekker genieten! Liefs Snoozie
Ooohh wauw!!!Wat ontzettend mooi nieuws en wat ontzettend gegund!Heel mooi! Een hele dikke gefeliciteerd! Liefs Yvette
Oooh wat fijn! Het gaat nog steeds goed! Gaaf hoor, nog 30 weekjes en dan is hij/zij er al! Gaat helemaal goed komen, lots of positive energy's coming your way
Gaat goed zie ik! Ben blij voor je. Heel veel succes verder. Ik krijg graag naar jouw verhaal. Blijft toch mooi om een wonder mee te maken
omdat de meeste berichten gewist zijn wil ik je nogmaals feliciteren!!!!!!!!!!!!meid het is je zo gegunt!