Caruli, ik ben net terug van vakantie, maar ik moest gelijk even hier kijken hoe jij het maakt. Gelukkig ben je al 12 weken en 2 dagen! Heerlijk, hoor! Hopelijk kun je er nu een beetje van genieten!
oooh caruli wat geweldig je bent over de 12 weken!!! Nu echt genieten want idd zoals snippie het al zei jullie hebben het echt verdient!!!
Alweer over die 12 weken heen! Wat super voor jullie! Laat het maar lekker zo verder gaan! Groet Snoozie
En nu alweer 13 weken Wat toch mooi dat je de 1e mijlpaal voorbij bent! Hoe voel je je trouwens? Veel kwaaltjes of valt het mee? Ik wens je een hel fijne week en Vrijdag kom ik weer een kijkje nemen Gr Flam
hey flam leuk dat je weer langs komt meid je bent een trouwe fan hier gaat het goed ben nog wel erg moe, maar verder weinig kwaaltjes. wel snel last van mijn buik als ik te veel doe. volgende week de uitslag van de nekplooimeting en dan is het aftellen naar de 20 weken. ben echt heel benieuwd hoever we deze keer gaan komen... fijn weekend meid en alvast een fijne week tot vrijdag
@ caruli: wanneer heb je de uitslag van de nekplooimeting? Trouwens ik lees hier regelmatig, maar laat niet altijd iets achter. Ik vind het geweldig te volgen hoe het met je gaat.
zethu: als ik goed is krijg ik aankomende week een brief thuis met de uitslag, of een telefoontje van het zh, maar dan betekend het niet goed dus hopelijk bellen ze niet. verder over 9 dagen weer naar de gyn kan weer bijna gaan aftellen
Dan hoop ik dat je netjes een brief krijgt Wel grappig, jij bent geloof ik 2 juni ook naar de gyn geweest he? Ik ook. En over 9 dagen mag ik starten (eerst maar met provera)