meid!!! lees net hier dat je zwanger bent, 13 weken alweer! gefeliciteerd nog. Ik weet hoe moeilijk het voor jullie was om zwanger te raken. Echt geweldig voor je!
Hey Caruli, Alweer de 13 weken voorbij! Mooi die eerste mijlpaal gehaald! Hopen dat de nekplooi meting goed zal zijn en dat je onbezorgd naar de 20 weken echo toe kan leven! Hoop dat je je snel iets minder vermoeit zult voelen. Liefs en tot spieks , Snoozie
Wauw ... Alweer 13 weken! Gaat goed meid! Ben heel benieuwd naar de uitslag van de nekplooimeting. Frustrerend hé dat wachten? Vrijdag mag je je alweer 14 weekjes zwanger noemen Ik tel ook vanaf de vrijdag.
ik heb het zh gebeld haha maar helaas de ass mocht de uitslag niet geven maar belt straks terug over wanneer ik hem nu wel kan verwachten ben benieuwd hoezo nieuwsgierig ja de vrijdag is ook de dag voor ons
Hey Caruli Wat fijn dat alles goed gaat met je en met je zwangerschap, hopelijk krijg je straks een goeie uitslag. Liefs wolly.
hoi meiden als het goed is komt er vandaag post volgens het zh was de brief gisteren verzonden dus ben benieuwd normaal ben ik niet blij met de postbode en zijn blauwe brieven hihi maar vandaag zit ik het smacht op hem te wachten
Dames....dit is een felicitatietopic. Graag andere bijzondere dingen bespreken in een ander topic. Kwebbel
meiden als jullie willen weten hoe het verder gaat pb me dan maar hier mogen alleen felicitaties staan ps nog steeds niks gehad, postbode is al geweest zo dit was het laatste berichtje
caruli, ik heb je in stilte gevolgd en al is het wat laat( ben lang afwezig geweest) ik wilde ontzettend graag feliciteren met je zwangerschap. Genieten jullie maar lekker van het wonder!!!!!! liefs ilona
hoi meiden ik heb een nieuw topic geopend bij zwangerschap het heet : vervolg zwangerschap caruli dus als jullie willen weten hoe het met mij verder gaat. dan kunnen jullie daar kijken en reageren maar als het goed is doet Kwebbel dat nog voor mij http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/149924-vervolg-zwangerschap-caruli.html