wat een super mooi nieuws!!!!gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hier draaien mijn duimen ook voor jullie.
Meid, kippevel!! Van harte, wat een wonder. Ik gun het iedereen maar jou wel bijzonder. Geniet ervan.
AAAAHHHHHHHHHH! Krijg gewoon kippevel! Wat een wonder en wat een nieuws! Echt onwijs gefeliciteerd en dit gaat helemaal goed komen. x
Hoi Caruli,Van harte gefeliciteerd!!Wow ik hoop dat jullie over 8 maandjes een gezond baby'tje mogen vasthouden! Wonderen bestaan echt!!
Caruli, Van harte gefeliciteerd met dit wondertje! Echt supermooi voor jullie! Ik hoop dat je zult kunnen genieten van de zwangerschap, maar ook dat je vooral over 8 maandjes een gezond kindje in je armen houdt!
Ik hier weinig en dacht vandaag ga ik even kijken en war schetst mijn verbazing? CARULI IS ZWANGER YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fantastisch meid en dan ook nog spontaan! het is echt het jaar vd wonderen. Geniet, geniet,geniet lieve Caruli het is je gegund!
thanks lieve meiden zal blij zijn als het donderdag is hopelijk een mooie echo heb wel meer last van kwaaltjes, maar goed dat zegt niks over wat er in mijn buikje zit he ik vind het echt mega spannend!
oh caruli wat geweldig.............. van harte gefeliciteerd meid ben echt blij voor je hoop echt mee en duim voor je dat jullie over 8 maanden het kleine wonder in jullie armen mogen sluiten. jennefer
als er al iets te zien is op de echo zal ik hem hier plaatsen maar volgens de assistente kan het zijn dat er nog steeds niet veel te zien is