Oh Caruli...wat geweldig meid. Ik ga zo ontzettend hard voor je duimen. Hopelijk kan je snel echt genieten van je zwangerschap.
Proficiat !!! Ik kan me voorstellen dat jullie superblij zijn! Ik wens je het allerbeste toe!!! groetjes
Hee wat geweldig meid! Ik merkte al een tijdje dat je erg actief hier bent op de site en altijd anderen welkom heet en feliciteert, terwijl het je zelf niet erg voor de wind ging... Maar dat is dus nu verleden tijd, het is nu tijd voor jou om lekker te gaan genieten met dat kleine wondertje in je buik!! GEFELICITEERD en ik ben heel blij voor je dat het toch nog zo mag zijn
Wauw! ik zie dit topic en kan het bijna niet geloven, wat waaaaaaaanzinnig voor jullie, ik ken je verder niet, maar heb af en toe wat gevolgd en het is je echt onwijs van harte gegund!!!!!
wauw....wat een wonder.....echt super gaaf..ik las het topic en zag dat je na die ontzettend zware tijd spontaan zwanger bent geraakt. het is je gegund meis je eigen kleine prive wonderjte dat nu in je groeit... op naar een mooie echo en vol goede moed op naar december geniet ervan liefs silvia http://www.mathijs2804.dreumessite.nl
thanks meiden nog 1 dag en dan is het zover ben benieuwd of er al wat te zien is op de echo gisteren nog een digitale test gedaan hij gaf 2-3 weken aan nu vandaag nog doorkomen en morgenvroeg. hopelijk weten we dan wat meer [-o< [-o<
Super nieuws dit! Als er een iemand hier is die ik het gunde was jij het wel. Je hebt zo lang moeten wachten en zoveel meegemaakt en je blijft naar anderen toe altijd zo attent. Hopelijk morgen goed nieuws.
heel veel succes morgen lin en we spreken elkaar morgen wel...ben zooooooooooooo benieuwd en deum onwijs met je mee..en ik laat mika ook lekker duimen voor je hahah xxx