Caruli, wat een wondertje!!! Wat zal je in de zevende hemel zijn, echt geweldig nieuws. Veel plezier met je echo morgen
Heeeeey lieverd Veeeeeeeeeeel succes vandaag bij de echo ik denk en duim voor je op een mooooie echo voor jouw en je hubbie [-o< veel liefs Maria
Lieve caruli, Ook mijn duimen draaien volop op dit moment. We gaan voor een super mooie echo hoor! Veel succes meid. Liefs Miranda
thanks meiden denk niet dat er al veel te zien is op de echo heb berichten hier gelezen van meiden die ook rond dit termijn een echo hebben gehad en daar zagen ze ook niet veel hoog uit een ring, of zwarte vlek dus kloppend hartje hoef ik helemaal niet te verwachten wel jammer maar hopelijk krijg ik vanmiddag goed nieuws
WAUW, zie je berichtje nu voor het eerst! Dat noem ik nog eens een wonderbaby zeg....Ben echt heeel erg blij voor jullie! Dan krijg ik toch echt het gevoel dat het zo moest zijn...want 0,01% is een hele kleine kans... Super! Gefeliciteerd! Doe rustig aan en geniet ervan!
Lieve lieve Caruli, wat ben ik blij met dit ontzettende goede nieuws meid!!!! Krijg er tranen in mn ogen van,ik lees het ook net pas,wat heerlijk voor jullie. Hoe voel je je?? Wanneer heb je een echo? Hele dikke proficiat uiteraard van ons allemaal en ik hou je in de gaten hoor Dikke kus...