hoi meiden zo net terug uit het zh er was een kleine zwangerschapsring te zien waarschijnlijk heb ik voor mijn NOD getest en is alles nog pril weer hcg moeten prikken om te kijken of het een goede zwangerschap is vanmiddag belt de gyn er over op ben zo bang....... ik wist wel dat er met 5 weken nog niet veel te zien was en dat zei de gyn ook wel maar toch.... nu duimen dat hij vanmiddag goed nieuws voor me heeft maar nu lijkt dat bij iedereen het hcg anders aanmaakt nu ben ik bang dat die van mij nog wat laag is, en dat hij zegt het is niet goed zo is het elke keer wat he...
jeetje meid, het zit zo niet echt mee hè!! Maar ik blijf duimen dat dit wondertje lekker veilig en warm in jouw baarmoeder zit en daar aan het uitgroeien is om over 8 maanden als een volmaakt kindje in jouw armen te liggen!!
Meid mn duimen draaien hoe laat krijg je de uitslag Met 5 weken kan er idd niks te zien zijn als ik kijk hoe het er met 6 weken en 5 dagen uitzag was het ook echt inie
Heey meis, wat een ontzettend goed nieuws zeg,kippenvel krijg ik ervan,het is jullie zooo super gegunt he, ik gaaaaaaa dan ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat alles goed gaat, een super dikke knuffel
hoi meiden sorrie voor de late reactie werd pas rond etenstijd gebeld en ben nu aan het werk dus even illegaal online hcg was goed, hij denkt aan de waarde dat het geen bbz is en dat de ring die hij gezien heeft ook de zwangerschap is maar mocht ik buikpijn krijgen of bloedverlies moet ik me wel gelijk melden in het zh maar hopelijk blijf ik roodloos en kom ik pas weer volgende week donderdag in het zh voor een echo pfff lucht wel op maar helemaal blij durven we nog niet te zijn het begin is er, het lijkt ook allemaal goed nu op naar de volgende echo en dan hopelijk wel een vruchtzak met evt vruchtje zichtbaar dus we zijn er nog niet, maar we blijven goede hoop houden [-o<
men wat een goed nieuws man. snap dat je nog wat terug houdend bent maar het ziet er in ieder geval erg positief uit, van harte meid dikke kus es
super meid Maar als ze een ring hebben gezien heb je toch ook al een vruchtzak haha. Nou ik duim dat je volgende week je frummeltje ziet
Ik lees het nu pas! Wat een geweldig nieuws! Heeeeeel erg gefeliciteerd! En idd,de duimen blijven draaien.
O spannend weer zeg, maar het begin is er! Ik blijf duimen voor jullie. [-o< Liefs en een dikke kus Senn
Caruli goed dat je hcg gestegen is en dat er een ring te zien is blijf voor je duimen! Op naar volgende week en hoop voor jullie dat er dan meer te zien is.
Lieve Caruli, Ik lees je bericht nu pas maar wat een onwijs goed nieuws! Hopelijk mogen jullie nu een prachtige zwangerschap krijgen en straks een gezond kindje in jullie armen hebben... Veel liefs, Moonie
het blijft spannend. maar wel goed nieuws blijf voor je duimen dat alles goed komt. op naar de volgende echo en zie je hopelijk iets meer Jennefer
het is spannend maar het klinkt allemaal positief, hier wordt ook geduimd en volgende week hopelijk meer te zien xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx