Hoi dames, Ik zit normaal gesproken alleen op het vruchtbaarbeidsforum.. maar ik wil toch hier even een fotootje van mijn test van vanmorgen droppen Het ziet er naar uit dat we nu met icsi 3.1 (verse terugplaatsing) eindelijk zwanger zijn! Ik zit op dag 11 na terugplaatsing en dag 14 dpo (2 weken geleden zondag punctie gehad) Ik kan het zo moeilijk geloven! We hebben al 5 jaar de wens samen.. 4 jaar ziekenhuis in en uit. (Zie onderschrift) En nu lijkt het toch echt zo te zijn! Ik ga morgenochtend een digitale CB test doen..
Waaaauw! Voorzichtig gefeliciteerd! Wat hebben jullie lang moeten wachten zeg... Ben blij voor je ook al ken ik je niet!
Bedankt allemaal voor de lieve reacties! We zijn er echt ondersteboven van! Voel ook al nu voor de 3e dag mn eigen heel erg opgeblazen.. met eten voel ik me snel vol, heb echt zo'n bol darmen buikje. En voel duidelijk dat er iets gebeurt onderin mn buik. Heel flauw misselijk soms (misselijk is een groot woord hoor) Heerlijk.. Mn borsten doen smorgens best zeer, maar nog niet gevoelig verder. Normaal gesproken red ik het om de hele nacht door te slapen, nu als ik wakker word moet ik echt meteen plassen haha.
Super gefeliciteerd 😘 zo bijzonder om na zo'n weg ook eindelijk zwanger te mogen zijn hè? Wens je een mooie zwangerschap toe!
Super! Van harte gefeliciteerd meid. Ik denk dat jouw verhaal voor veel meiden hoop biedt dat het echt niet onmogelijk is. Geniet lekker van de kwaaltjes want het hoort er echt bij