Morgen testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by LovelyyX93, Jun 4, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Hoi dames!

Even snel een vraagje, morgen is mijn nod (uitgaande van 29 dagen) zou ik morgen ochtend al kunnen testen en zou die als ik zwanger zou zijn dan al positief zijn? Of kan ik beter tot maandag of dinsdag wachten?

2. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Je kunt met vrijwel alle testen een paar dagen voor je NOD al testen.
    Als je dus echt zwanger zou zijn, zou hij op je NOD zeker een streep moeten geven. :) succes!

3. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,306
    17,365
    113
    Je zou zeker al positief kunnen testen nu, zou 't gewoon doen morgenochtend :)

4. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Lovely baseer je je NOD alleen of het feit je vorige maand een cyclus van 29 dagen had of heb je ook ovulatietesten of temperaturen gedaan? Want als je eigenlijk niet precies weet waar je zit in je cyclus is het natuurlijk lastig te bepalen of je al kunt testen. Een testje wagen kan natuurlijk altijd alleen is het lastig beoordelen welke waarde je moet hechten aan een eventueel negatieve test.

5. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    20,063
    18,858
    113
    Female
    Ligt eraan...ik had voor mijn nod negatief getest.. waardoor ik dacht dat het niets geworden was deze ronde..maar zie mijn banner ;)
    1 dag na mijn nod heel licht streepje buiten de afleestijd, 2 dagen later duidelijk zichtbaar..
    Dus ja je kan voor je nod testen, maar ik zelf zou je nod afwachten

6. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    20,063
    18,858
    113
    Female
    Zeker als je net gestopt bent met anticonceptie.. je cyclus is dan misschien nog niet zo als je denkt

7. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Heey.

Daar heb je ook wel gelijk in maar het rare is dat ik altijd rond de 28/30 dagen heb gezeten met spiraal. Heb vandaag nog geen teken van menstruatie en test is ook negatief dus van mij mag de menstruatie er wel aan komen haha. Jammer dat je er nooit precies op kunt rekenen met wanneer het nou komt, haha.

8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    de anticonceptieve werking van een spiraal is heel anders dan met de pil. Ik zie in je onderschrift staan dat je je spiraal hebt verwijderd en toen 1 maand de pil hebt geslikt? Door al die wisselingen, spiraal, pil en toen stoppen kan je lichaam in de war zijn geraakt. Hoe je cyclus was tijdens een spiraal zegt helemaal niets over je cyclus zonder hormonen.

Voordat ik aan de pil ging had ik als ik het me goed herinner een cyclus van 30 dagen. Redelijk heftige ongi met soms zulke erge steken alsof ik in mijn rug werd gestoken met een mes. Toen ben ik zo'n dikke 10 jaar aan de pil geweest. Toen natuurlijk 28 dagen cyclus en ontrekkingsbloeding die iets minder heftig was, maar er nog steeds mocht zijn. Was er altijd een week zoet mee. Toen ik stopte met de pil had ik een cyclus van 27 dagen en een kortere een lichtere menstruatie dan met de pil en voor die tijd dus. Af en toe eens een uitschieter naar 28/29 dagen. Na de bevalling aan de cerazettepil (soortgelijke werking als met spiraal) gegaan omdat ik borstvoeding gaf. Werd niet ongesteld af en toe eens een paar dagen bruin. 1x keer een duidelijke ongi. Na 1.5 jaar gestopt met deze pil en na 21 dagen pas een bloeding. Toen pas weer naar 33 dagen en toen na 24 dagen en in de cyclus dat ik zwanger ben geworden had ik een cyclus van 22 a 23 dagen gehad. Kortom er valt echt niets over te zeggen.

Share This Page