Super nieuws! Heb altijd zoveel respect voor "jullie" dames... De kracht, het doorzettingsvermogen, spanning en verdriet. Wat zijn "jullie" toch sterke vrouwen!!!
Wat fantastisch voor jullie meid, tis van harte gegund!! Hopelijk heb je een hele goede zs met een prachtige baby in het nieuwe jaar!! Veel geluk!
Jeetje.. ik zit gewoon met een big smile op mn gezicht door al jullie berichtjes! Heel erg bedankt allemaal 😘 Mn man heeft een late dienst, dus ik heb lekker met mn zus bij mn moeder thuis gegeten 😊 voel echt duidelijk dat er wat gaande is onderin mn buik. Voelt als een soort van bal onderin.. en alsof mn darmen wat zijn opgeschoven naar boven ofzo (opgeblazen gevoel) En toch vind ik het weer spannend om morgenochtend nog een keer een test te doen. Eerst KV en daarna CB.. Kan het gewoon amper bevatten na zo'n lange tijd ❤
Goeiemorgen dames! Net een CB digital gedaan en ja hoor.. hier staat het magische woord: ZWANGER!! (1-2 weken) Dit zijn idd toch wel de echte testen Mn man bleef even meekijken en we hebben elkaar ff lekker geknuffeld voordat ie te werk moest echt wat heerlijk.. ik denk dat ik de halve dag blijf kijken naar dat ding haha! Eindelijk.. en zo lang naar uitgekeken..
Ach meid, ik snap hoe je je voelt. Wat onwerkelijk he na al die tijd!!! Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap! Het is echt zoooo bijzonder!
Duidelijker kan inderdaad niet, heerlijk zo dat woordje ZWANGER op zon test zien staan. Gefeliciteerd