Hallo dames, Ik lees al een tijdje mee op dit forum. Maar gezien ik afgelopen zondag een positieve test in mijn handen had word het eens tijd om iets te plaatsen. Al vanaf woensdag had ik steeds het gevoel dat ik ieder moment ongesteld zou worden (volgens mjn berekeningen zou ik vrijdag ongesteld moeten worden) maar gezien ik dat gevoel zondag nog steeds had maar er nog altijd geen menstruatie was toch maar een test gedaan. Het was 's avonds met flink verdunde urine. Verwachte er niet veel van, maar dan zou ik iig gerust slapen De test verkleurde vrijwel direct naar 2 zeer duidelijke strepen! Wist niet wat me overkwam!! Jullie snappen dat ik die nacht alsnog geen oog dicht gedaan heb De volgende ochtend nog een Kv test gedaan. Het "zwanger" streepje van de plus was donkerder dan de rest van de strepen!! Nog altijd kan ik het niet echt geloven. Natuurlijk willen we dit heel graag, maar als het dan zover is (en zo snel!) is het toch heel onwerkelijk. Zojuist naar de verloskundige gebeld om me aan te melden. 23 april de eerste echo. En tot die tijd maar hopen dat alles goed gaat, en proberen het geheim te houden... Wish me luck
Super zeg, gefeliciteerd!! En dat geheim houden is nogal lastig als je het het liefst al van de daken wilt schreeuwen 😁
Gefeliciteerd!!! Ik herken dit echt enorm! Voordat ik wist dat ik zwanger was ging ik enorm fantaseren over van alles en nog wat.. en nu het zo ver is kan of misschien durf ik dat niet zo goed.. want het voelt zo onwerkelijk!! Ik zie dat je dit berichtje in januari al hebt geschreven, dus ik ben erg benieuwd hoe het nu voor je is.. Ik weet het nu zelf nog maar 3 dagen dus ik zit in de situatie waar jij in januari in zat en ben erg nieuwsgierig hoe het nu met je gaat en hoe je er nu over denkt!!
oh oeps ik zie nu dat ik keek naar het moment waarop je lid werd dus we zitten in dezelfde fase!! Lang wachten is het dan tot de eerste echo om te zien hoe lang je precies zwanger bent en of alles goed groeit!!
Hoi Kvinne, Ik snap de verwarring Bizar gevoel is het hè. M'n eerste echo is 23-4. Vandaag dus over 3 weken. Dat lijkt nog zo lang. Voel me wel steeds meer zwanger nu (zal best tussen m'n oren zitten) Ik werd vandaag opeens overmand door emoties. Zo raar, geloof dat het besef nu toch begint te komen.
Hey! Nou het is alleen maar goed dat je het meer en meer beseft, dan kun je er ook wat bewuster van genieten dat je moeder wordt! Ze zeggen dat je na de eerste echo echt besef krijgt over dat er een klein wondertje in je groeit! Dat is wel logisch, want nu "raden" we dat er iets groeit! Geniet in elk geval van het steeds bewuster worden ook al betekent dat wat emotioneler zijn