Na 5 jaar en 3 vroege miskramen lijkt het eindelijk goed te komen

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Susannelilian, 5 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Helemaal waar @Susannelilian, maar als ik de verhalen hoor. Wat het je kost en wat je door moet maken, maakt het me weleens boos dat zulke 'geschikte ouders', zoveel door moeten maken, terwijl menig vrouw op iedere hoek van de straat een kind kan verwekken maar er niet voor kan zorgen. Natuurlijk een ander topic en discussie, maar het maakt me soms wel boos... In ieder geval houden we jouw topic vrolijk, want ik word echt super blij van dit soort berichtjes. We lopen nog gelijk op ook, dus hoop je hier nog vaak te zien met positief nieuws :)

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @liefde1978: dankje voor je lieve berichtje, kan ik inderdaad ook heel boos/verdrietig om worden! We lopen inderdaad bijna gelijk, dan ben jij op 15 november uitgerekend? Ik de 19de, exact 1 week voor mijn verjaardag, wordt een heel bijzonder verjaardagscadeau! Wanneer heb jij weer een echo en je hoeveelste is dat? Ik heb volgende week dinsdag mijn derde echo, hoop zo dat het dan nog steeds goed is! Blijf het toch spannend vinden en ben iedere keer weer ontzettend zenuwachtig!

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha, ik heb dan geen klachtjes, noem het gerust klachten (klagen helpt alleen niet dus hoort men mij ook niet). Laat ik m'n bevalling en nasleep ervan (lees 3 operaties en tijdelijk stoma na de bevalling) maar achterwege laten. En ook alles wat ik nu heb, maar dat maakt mij allemaal niks uit. Ik zou weer z'n bevalling hebben en alles eromheen, en zou ook zo weer zo beroerd worden, alles voor m'n kindjes.

Gezondheid is het belangrijkste! Hun gezondheid. Geniet ervan meis. Voor je het weet rennen ze rond en kletsen de oren van je kop, hahaha.

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Als er een kindje gaat komen en het gezond is, dan is het elk kwaaltje meer dan waard geweest, dat zeker! Maar dat neemt niet weg dat de kwaaltjes wel vervelend zijn, de hele dag misselijk en moe zijn is niet fijn. Maar nogmaals: ik heb het er voor over als het allemaal goed komt en dat heb ik de afgelopen ook wel bewezen, doe en laat er alles voor. Dat ik echt lekker heb gegeten en alcohol heb gedronken is al jaren geleden... En nu lijkt mijn geduld en moeite eindelijk beloond te worden, dit is ultiem geluk!

5. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Respect voor jou Babii dat je dit kunt zeggen na zo een zware bevalling.

liefde1978,sorry niet netjes van mij maar wou idd even reageren ;) Wij mogen dus geen kindje adopteren want ik heb een psychisch verleden. En ben zó boos dat inderdaad mensen kinderen krijgen die telkens uit huis geplaatst moeten worden en wij er geen mogen krijgen.

Susanne,zal je topic niet meer vervuilen ;) 8 weekjes al vandaag,joepie mijlpaal!

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Klaproos: geeft niet hoor meis, denk alleen niet dat dat is wat liefde1978 bedoelde.

Ben vandaag inderdaad precies 8 weken en nog steeds misselijk, een opgezette buik en moe, hopelijk is dat een goed teken! Heb alleen weinig last meer van mijn borsten... Dinsdag weer een echo, ben dan dus 8 weken en 6 dagen, erg spannend weer! Heb ook al een luiertas besteld, kon het niet laten toen ik deze zag. ;) Maar verder koop ik nog niks hoor, alleen dingen die ik echt niet kan laten liggen.

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    We waren net bij de dierenarts met onze ene kat en daar hing een heel sterke en nare lucht (schoonmaakmiddel en/of medicatie denk ik), zou dit kwaad kunnen voor het ongeboren kindje? Werd er wel onrustig van, maar na even erin gezeten te hebben rook ik het niet meer zo. Durfde er daar ook niks van te zeggen...

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Wauw wat goed suus na zon lang traject! Het is je gegund !! Proficiat !!

9. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Wat een verhaal!!
    Proficiat met je zwangerschap!

10. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Bbibi: dankje meis, is inderdaad erg zwaar geweest de afgelopen jaren! En jij ook gefeliciteerd natuurlijk!

@lynnetjee: bedankt en jij ook gefeliciteerd!

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Dankje! Ik weet nog dat we samen kletsten in een pcos topic! Voor ons is het helaas ook een wat lastiger traject geworden als de meeste onder ons maar gelukkig nu met resultaat! Toevallig dat we toch nog beide zwNger zijn geraakt en tegelijk ook! :) ik ben vandaag 10weken ! Morgen weer echo maar brrrr wat een zenuwen!

Veel geluk gewenst!

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Bbibi: staat me nu inderdaad ook nog wel iets van mij, je naam komt me toch wel bekend voor. Dan ben jij nu uit de ergste gevarenzone, na 10 weken is de kans op een miskraam al een heel stuk kleiner. Duurt voor mij nog een kleine 2 weken... Heel veel plezier met de echo, zit vast helemaal goed! Jouw kindje is ook al een stuk groter dan de mijne, hopelijk komt het met ons allebei helemaal goed! Jij ook heel veel geluk!

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ja klopt als de echo morgen goed is is de grootste gevarenzone idd voorbij! Al blijft het met mijn immuunsysteem spannend :( ik blijf aan de prednison maar infuzen krijg ik niet meer dus brrrr toch spannend !
    Hopelijk bevallen we beide in november van een gezonde zoon of dochter! :)

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Bbibi: dat hoop ik ook, daar gaan we voor! Bij ons wordt het dinsdag weer echt spannend, blijf toch bang voor weer een miskraam... Alhoewel we nu verder zijn dan ooit, hebben de vorige 3 keer geen hartje gezien. De eerste en laatste keer was de vruchtzak leeg en de tweede keer kwam het niet eens tot een echo. Dus we zijn al verder dan ooit, hopelijk is dat een goed teken!

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nou dat moet een heel goed teken zijn meid! Komt zeker goed! Hier was de echo helemaal goed vanmorgen! Hij zat te schoopen zwaaien en kronkelen! Zoooo bijzonder! Heb nog nooit zo iets moois gezien! :)

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Bbibi: fijn dat het bij jou goed was, bij mij hopelijk ook!

Heb echt al een mega opgezette/dikke buik, moeilijk te verbergen. Hebben volgende week een bruiloft, hopelijk valt het dan niemand op, willen het echt nog niet algemeen bekend maken. En vind het sowieso moeilijk, want kom dan met mijn utrogestan schema in de war (ga het dinsdag overleggen met de gyn) en ik denk ook niet dat ik het de hele dag volhoud, in ieder geval het feest niet. Hopelijk zijn er dan ook zitplaatsen. We hebben al afgesproken dat we niet te laat naar huis gaan (is ook nog best een eindje rijden), want we moeten allebei ook weer vroeg op de volgende dag. Zal blij zijn als het voorbij is, zie er eerlijk gezegd behoorlijk tegenop. Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen over de utrogestan, word er zelf erg onrustig van dat de middagdosis niet om de gebruikelijke tijd kan en de avonddosis ook een stuk later wordt dan anders.

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Waarom kan je de utro niet de gebruikelijke tijd nemen dan? Kan toch ff op de wc? Ik moet er
    Normaal 6 per dag! Maar als ik vaak denk dat het er deels uit is gelooen pak ik er ook vaak 8... Dan stop je er tisensoor toch nog wat in? Doe ik zo vaak ;)
    Ik ben nog zo plat als een duppie... Je ziet niks aan me maarja ik heb van mijzelf al een beetje een bol darmbuikje dis vandaar dat het wss niet
    Opvalt! :) succes en sterkte met de bruiloft!

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Bbib: ik moet er altijd minimaal een half uur bij liggen (gebruik ook 6 per dag), ga zelfs altijd een uur liggen om zeker te weten dat het goed opgenomen is. En zelfs dan heb ik regelmatig het gevoel dat het er allemaal weer uitloopt, alhoewel mijn vriend zegt dat het alleen de hulsjes zijn. Zal de gyn wel vragen wat zij adviseert. Fijn dat het bij jou nog niet opvalt, hopelijk valt het bij mij die dag ook mee. Heb ook nog geen idee wat ik aan moet, was het maar warmer...

Wij zijn trouwens vandaag in ondertrouw gegaan, de eerste stap naar een getrouwd leven! :) Was toch bijzonder en hebben ook wat foto's laten maken. Alleen jammer dat mijn vriend vanavond weg is. :( Hij heeft een vrijgezellenfeest. Ik was ook uitgenodigd bij de vrouwen, maar zag het niet zitten om pas om 20.30/21.00 uur te eten (gaat ook gewoon niet en ze gaan ook Thais eten en daar houd ik echt niet van) en nu had ik het sowieso niet volgehouden. Ook gingen ze paaldansen en dat hadden we met het vrijgezellenfeest van een andere vriendin ook al gedaan, dus dat hoefde van mij ook niet. Nou ja, een avondje vrij is ook niet verkeerd, lekker tv kijken zonder mn vriends gezeur. ;) Vermaak me vast wel en ga ook niet te laat naar bed.

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hahaha delen wij dezelfde vrienden? Mijn man is ook vandaag naar een vrijgezellenfeest! Hihi ik had hem eigenlijk volgende week maar heb ook afgezegd! De energie niet ... ( niet verteld dat ik zwanger ben hoor maar gezondheidsredenen!)

Maar ik blijf normaal ook altijd smorgens een half iir oiggen en savonds sowieso met naar bed gaan de hele nacht! Maar smiddags ga ik geeoon zitten op de bank of in een stoel! Dat moet
    Ook prima zijn toch?

Bij mij is het miss allemaal zelfs overbodig! Ik heb mijn tp met menopur gehad dus had een eigen eisprong! En dus maakt mijn lichaam zelf progesteron aan! Mijn progesteron was met. 3,5 week al hoger dan het meetbare >191 dusja ik doe het meer als extra. ;) ben ook niet vsn olan voorlopig te stoppen ! He. Al gesprokkeld en nu tot aan 17 weken kan ik er 6 per dag gebruiken! Als ik afbouw zelfs tot 20 weken ofzo! :)

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ps proficiat met je ondertrouw!

Deel Deze Pagina