Na 5 jaar en 3 vroege miskramen lijkt het eindelijk goed te komen

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Susannelilian, 5 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Babii: ben blij dat je het begrijpt en het vertrouwen zal met de tijd inderdaad wel groeien. Vandaag hebben we weer een goede echo gehad, het kindje is inmiddels 3,4 cm, precies volgens schema zei de arts/gynaecoloog. Heb al wel bloed laten prikken, de nekplooimeting is 6 mei. Weer spannend dus!

Het loslaten is inderdaad moeilijk, net als het vertrouwen krijgen/hebben. Het is gewoon niet vanzelf gegaan...

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    En dat zal iedereen wel begrijpen. Je moet ook zeker je angsten en zorgen uitspreken, anderen zullen, indien het van toepassing is, die angsten en zorgen "proberen" weg te nemen.

Fijn dat de echo goed was meis, heel belangrijk. Mijn uk is inmiddels 40 cm langer haha. Over 20 weken roep jij dat ook! Geniet van je zwangerschap, probeer het, voor je het weet is hij weer voorbij en rent er een kindje rond ;).....

3. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Babii: dat probeert iedereen inderdaad (de één op een betere manier dan de ander), maar het helpt/werkt niet altijd... Sommige dingen blijf ik gewoon onzeker over.

Haha, dat is een flink verschil! Hopelijk gaat onze uk dat ook halen... Probeer echt te genieten, maar vind het ook nog zo onwerkelijk! Dar rond rennen zal nog wel even duren. ;) Maar snap wat je bedoeld, de tijd schijnt vooral de tweede helft erg hard te gaan. Maar als er een kindje uit voort komt, dan kan het mij niet snel genoeg gaan. :D Was vanmorgen ineens weer heel erg misselijk, was een tijdje geleden. Maar voelde toch als een bevestiging, dus vond het ook wel fijn. :) We hebben in ieder geval weer een echo om naar uit te kijken 6 mei, hopelijk is alles dan nog steeds goed en is ook de uitslag van de nekplooimeting goed!

Jij heel veel succes met de laatste loodjes en nogmaals bedankt voor alles!

Deel Deze Pagina