Goedemorgen en ja het is een hele goedemorgen, Ik ben een beetje in shock nog maar niet minder gelukkig. Na 5 jaar wachten, 2 keer buitenbaarmoederlijke zwangerschap met verlies beide eileiders, 4 operaties, 5x IUI en 3 keer verse IVF nu met de allerlaatste kans zwanger van een cryo. het is mijn nod vandaag en wilde ook echt niet eerder testen gezien de ovitrelle maar hier kan ik dus echt wel heel blij van worden hihi Wonderen bestaan echt nog
Wauw meid! Gefeliciteerd!!! Het is je van harte gegund! Maakt mijn ochtend ook gelijk een stuk mooier.. (4,5 jaar bezig vandaag ook NOD en negatief getest.. ) Maar zo zie je maar wonderen bestaan inderdaad! Geniet ervan! & een goede zwangerschap toegewenst!
Oh meissie toch wat naar voor je. Mijn duimen draaien als een gek voor je dat je heel snel mag volgen. Ik gun het jou ook heel hard
Jeetje wat een traject hebben jullie moeten afleggen. Van harte gefeliciteerd en dat het maar een wolk van een baby mag worden! @Dodo29: mijn duimen draaien ook! Dat het voor jou ook maar heel snel raak mag zijn.
Wauw! Gefeliciteerd wat een mooi nieuws. Herkenbaar ook dat lange wachten... hier na 4,5 jaar eindelijk zwanger. Geniet ervan het is je vanharte gegund!!!
WoW Esther!! Gefeliciteerd!! Dacht een paar weken terug nog aan je! Wat geweldig meid!! Ik duim duim duim dat alles goed mag gaan met deze uk! Het is jullie zo gegund!