Pijn in borsten houdt aan

Discussie in 'Miskraam' gestart door Siamara, 7 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Dit topic past hier niet, maar ik weet niet waar het wel past, heb heel het forum afgezocht.. Sorry.

    Sinds mijn 4e miskraam is mijn lichaam hormonaal helemaal in de war. Was na de 3e ook al, maar nu is het nog erger.

    Ik heb sindsdien net weer m'n 1e menstruatie gehad, en een paar dagen daarvoor begon de pijn in m'n borsten. Niks bijzonders, alleen is de pijn niet meer weggegaan. Tijdens m'n menstruatie was het niet te houden en nu is 't er nog steeds... M'n beha uitdoen is het pijnlijkst, en springen e.d... Ook lijk ik aan de zijkant wat te zien dat op een vage grote blauwe plek lijkt, maar ik ben kleurenblind, dus ik weet 't niet zeker.

    Herkent iemand dit? Is dit normaal als je hormonen in de war zijn? Ik ga maandag een afspraak maken bij de huisarts, dan zal ik ook hierover meteen even navraag doen..
     
  2. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Geen ervaring mee maar snap dat t vervelend voelt, het is zo gevoelig dan!! Hipelijk kan de huisarts er iets mee?
     
  3. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik hoop het, ik heb vrijdag een afspraak :)
     
  4. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
  5. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Afspraak was heel prettig, maar uiteindelijk is de pijn in m'n borsten vanzelf weggetrokken (wel pas 2 dagen voor die afspraak) en heb ik het daar niet over gehad. Ik denk dat m'n lijf gewoon helemaal in de war is sinds de 4e miskraam, ik ben nu ook elke 2 weken ongesteld... Hormonen helemaal overhoop..
     

Deel Deze Pagina