Na (5 keer) IUI, nu door met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ieoor, 9 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Oei Barleeus even een dikke knuff voor jou!! Verstandskies trekken is nooit leuk!! 5 km vind ik ook een hele prestatie hoor!
    Trouwt je broer op zondag? Bijzondere dag om te trouwen want volgens mij trouwen er niet veel mensen op zondag....of heb ik er nu niet veel verstand van??

Ik ben het met hubbie eens hoor, ik heb geen vertrouwen in het WFG meer na die IUI behandelingen (heeft niks met het nieuws van de laatste tijd te maken hoor!!). Op dit moment is er ook niet bekend wanneer het WFG me gaat oproepen voor een gesprek. En ik kan wel naar die 6 nov. uitkijken, dat is in ieder geval iets.
    Ik laat jullie gewoon allemaal eerst voor gaan en dan kom ik in actie:D Kan ik tenminste tot eind dec. mijn wedstrijden die gepland staan rijden dat scheelt ook hahaha!

2. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn broer trouwt inderdaad op zondag. het is dan 20-09-2009 zonder streepjes is dat dus 2x 2009 dat vonden ze leuk en een stuk minder druk dan 07-08-09 :D Ik heb niet zo goed geslapen zeg met die kies en het doet nu nog zeer. Komt omdat de hechting best wel aan de binnenkant zit en iedere keer als ik slik komt mijn tong erlang.
    dat doet pijn. :x

Fijn om inderdaad naar 6 nov uit te kijken, als je een datum weet kun je je erbij neerleggen. En misschien gaan we wel samen op want voorlopig weet ik nog niets. Misschien duurt het voor mij ook nog wel zo lang. :(

Liefs...

3. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ik denk al, wat ken ik weinig namen in het IUI topic....zitten ze allemaal hier!
    Jeetje jongens, allemaal in de IVF, wat ontzettend spannend! Jammer natuurlijk dat het met IUI niet gelukt is, maar hebben jullie ook niet het idee dat de IVF procedure véél nauwkeuriger is?
    Ik ga er in ieder geval van uit dat dat ik straks allemaal blije verhalen van jullie mag lezen over prachtige embryootjes :p

Héééél veel succes meiden!!

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey Emmy! Hoe is het met jou? Ja, helaas zijn we verhuisd, maar we hopen allemaal dat IVF ons een wondertje zal schenken.

@ Talulah: Dus je hebt het verteld tegen je moeder? Goed hoor! Is ze al een beetje aan het idee gewend of nog steeds erg verdrietig. Ben het wel een beetje met je moeder eens om het tegen je zusje te vertellen, maar je moet doen waar je je fijn bij voelt hoor. Ik heb het vanaf het begin tegen mijn zus verteld en die was ook bezig voor een tweede. Terug kijkend ben ik blij dat zij het wist, want zo kon zij er een beetje rekening mee houden. En snapte ze het als ik een keer niet zo enthousiast was over haar zwangerschap.

Overigens de naaldjes van de Deca vallen wel mee hoor, tis alleen een beetje een rotprikje, maar niet heel dramatisch erg hoor.

Betreft het overstappen je moet echt doen waar je je prettig bij voelt. 3 maanden wachten is niet leuk, maar je hebt dan wel een datum om naar toe te leven en meer vertrouwen in de artsen.

@ Barleeus: jee wat ben jij sportief, goed hoor! En hoe is het met je kies, al een beetje opgeknapt? Veel plezier alvast zondag op de bruiloft! En weet jij al meer over het starten? Nemen zij contact met jou op? Of kun je ze zelf bellen? Afwachten is ook niet leuk he?

@ Ieoor: Hoe is het nu meis? je bent al een tijdje niet geweest.

Ik verwacht mijn ongi dit weekend of net na het weekend. Dan moet ik het ziekenhuis bellen en mag ik de afspraak voor de 1e echo maken en starten met de Puregon. Ik snap niet helemaal waarom ik eerst het ziekenhuis moet bellen want volgens mij moet Puregon op dag 2 gestart worden en wat als ik nou zaterdag ongi word? Dan is het ziekenhuis gesloten en zondag ook? Nou ja, ik wacht het maar af hoor, niet te druk over maken.

5. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    #185 Ieoor, 19 sep 2009
    Laatst bewerkt: 19 sep 2009
    Meiden; eindelijk, eindelijk de tijd en de rust gevonden om op iedereen te reageren.

Talulah; vriendin een kindje gekregen.... Blijft moeilijk.
    Een paar weken terug bij ons in 2 weken tijd ook 2 baby's. 1 bij schoonzus en 1 bij vriendin. En jaloers... ik herken het maar al te goed. Al heb ik er bij schoonzus veel meer moeite mee dan bij mijn vriendin.
    Infobijeenkomst al gehad. Ondanks dat je waarschijnlijk al veel wist, toch 'leuk' om naar toe te gaan. Althans dat vond ik.
    Je hebt het je moeder verteld lees ik. Zo te horen was ze erg lief. Fijn; dat luchtte vast op.
    Ik moest een beetje om jou lachen 'een bot naaldje, ik denk dat ik niet goed wordt'. Toch wel fijn dat we (lees ik) nog om onze kommer en kwel kunnen lachen. (toch....?)
    Een kindje overleden in jouw ziekenhuis? Dat heb ik gemist. Was denk ik tijdens mijn vakantie. Ja het blijft lastig als je aan je ZH begint te twijfelen. Ik weet niet waar jij woont, maar wellicht kan een rondje bellen naar ziekenhuizen in de omgeving je meer keuze mogelijkheden geven. Wellicht hebben die geen wachtlijst, of maar een hele korte. Dat maakt kiezen over eventueel overstappen makkelijker. Zelf zijn wij 2 maanden terug ook overgestapt. En tot nu toe nog geen seconde spijt van gehad.

Barleeus; wij hebben ook nog een kraamvisite op stapel staan (al sinds maart), maar ook dat is ver... we zijn nog steeds niet geweest en nu durf ik niet meer zo goed.
    Was de kraamvisite bij de buren van je ouders wel leuk (dat IVF wondertje)?

Biekie; ik hoop dat jullie een geweldige reis naar Amerika hebben. Volgens mij zit je er nog? Ik hoop dat jullie er van genieten en helemaal tot rust terug komen. Helemaal klaar voor de IVF?

Zora; een goed vakantie gehad lees ik. Dat is altijd goed om te horen.
    En inmiddels begonnen. Wow meid. Ik duim voor je.
    Allemaal zwangeren vrouwen om je heen. Erg zeg. Jaren terug zag ik die zwangeren ook wel natuurlijk, maar toen deed het me niks. En nu kun je die buik wel van ze afkijken omdat je zelf ook wilt.....

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    #186 Ieoor, 19 sep 2009
    Laatst bewerkt: 19 sep 2009
    Ik was bij pagina 18 gebleven:

Barleeus; fijn een weekendje weg geweest dus. Ondanks alle kinderdingen om jullie heen toch kunnen genieten hoop ik?
    Dat je ongeduldig bent van wanneer je behandeling kan gaan starten vind ik niet raar hoor. Je bent er zo mee bezig en wilt gewoon weten waar je aan toe bent. Gewoon blijven bellen of mailen dus... (hihi).
    Wat stom dat jouw ziekenhuis jouw niet een datum over informatiebijeenkomst kan geven... GRR wat irritant.
    Arme jij; verstandskies getrokken. Ik hoop dat je er inmiddels geen last meer van hebt?
    Als je 'maar' 5 km gaat lopen, dan vind ik dat nog steeds een hele grote reuze prestatie hoor. Petje af.
    Morgen gaat je broer trouwen. Ik wil jullie een hele fijne dag wensen. Ga er volop van genieten.

Talulah en Barleeus; hardloop babes; ik ben trots op jullie.

Talulah; wat zielig dat je ouders zo overstuur zijn. Wie weet bezinkt het ook bij hun binnen een paar weken. Ook bij ons allemaal moest het af en toe bezinken toch.
    Je bent inderdaad stoer dat je het ze hebt verteld (zoals Barleeus ook al schreef).
    In het berichtje hier boven schreef ik nog zo mooi dat je eens rond kan bellen naar ziekenhuizen.... maar dat had je dus inmiddels al gedaan (oops). Tja wat te doen blijft moeilijk.
    1 positief puntje over je oude ziekenhuis die er met de IUI's steeds langs zaten; de Decapeptyl legt je hele menstruatiecylus stil. Zolang je dat spulletje spuit kunnen ze de eisprong van alle eitjes tegenhouden. Pas als je met de Deca stopt en de Pregnyl zet; dan komt de eisprong. Misschien stelt dit je een beetje gerust?

Emmy; bedankt voor je lieve berichtje.

Zora; ik moest op dag 21 starten met de Deca. Toen ik ongesteld moest worden moest ik langskomen voor een uitgangsecho; kijken of er geen cystes zaten en kijken hoeveel eitjes er klaar lagen. Aan de hand van het aantal eitjes werden de eenheden vastgesteld. Vervolgens moest ik op dag 8 beginnen met de Gonal.
    Wie weet het jij een ander protocol; er zijn echt verschillende spuitschema's als ik dat zo hoor.
    Maar je bent dus inmiddels wel begonnen. De ongesteld komt eraan, zodra die er is ga je helemaal écht van start.
    Hoe zijn jij en je hubbie eronder? Spannend? Of beleef je het een beetje als de IUI's? Heel veel succes meid. Ik ga voor je duimen.

Ik moet met dit nieuwe korte protocol op cyclusdag 1 starten met de Decapapetyl én met de 300 eenheden Gonal F. Zo rond cyclusdag 14 zal de punctie dan zijn vertelde de arts. Dus maar zo'n pak en beet ongeveer 15 dagen spuiten...... (joepie.....).
    Als je op CD 1 begint met spuiten, dan helpt je hypofyse schijnbaar heel goed mee, aan het aanmaken van eitjes. Dus voor vrouwen net als ik, die niet zo veel eitjes aanmaken schijnt dit beter te zijn. Ik vind het erg goed klinken en ben dus positief.

Verder voel ik me niet al te best. Zit nog steeds ziek thuis (al maanden) en de hoop dat ik snel beter zal zijn is er niet echt. Word er af en toe echt moedeloos van. Moet ook nog rustiger aan doen van het ZH. Vandaar dat ik hier wat minder vaak te vinden was afgelopen week.

Meiden een fijn weekend. Ik ga stoppen met computeren. Ga maar weer eens rusten.....

7. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Jeetje Ieoor wat ontzettend vervelend dat je je al zo lang beroerd voelt. Heeft het zwanger worden daar mee te maken??
    Ben blij dat je positief bent over het volgende protocol wat je moet gaan volgen, hopelijk krijg je daar heel veel goeie eitjes door. Het moet goed komen!!!
    Nog even terugkomend op die deca, moet je die dan ook tegelijkertijd spuiten met de gonal of puregon?? Ik vind 1 prik per dag wel genoeg hoor:$ hihihi!!

Barleeus alvast gefeliciteerd met je broer, en wat een mooi weer hebben jullie vandaag!!! Ik hoop dat het een schitterende dag word!! By the way, komt Zorro nog naar de draverij dit jaar??? Deze vraag stond vorige week in het WF-weekblad, volgens mij ken jij Zorro wel;)

Zora ben je al ongi geworden?? Ik moest met de puregon altijd op dag 3 beginnen, dus dan red je het net als je gister ongi bent geworden!! Fijn dat het nu steeds dichterbij komt, ik blijf bidden en duimen!!

Hier gaat alles zijn gangetje...de bevestigingsbrief van het andere ziekenhuis is binnen. Nu alleen mijn huidige ziekenhuis nog even bellen voor mijn dossier en dan kan ik dat achter me laten. Ik kijk uit naar 6 nov. Vrijdag mijn moeder aan de lijn gehad, ze heeft het nu een plaatsje kunnen geven. Ze stelde me nog wat vragen hoe het nou zat met dat prikken enzo. En ze was heel blij dat ik nu naar een ander ziekenhuis ga.
    Verder ben ik volop aan het trainen met mijn paarden, de 27e weer een wedstrijd. Met eentje voor de laatste maal een onderlinge en die start ik dan in oktober officieel. Ik voel een enorme drang om te presteren nu ik even niks anders aan mijn hoofd heb. Ik zit er over te denken om met deze vanaf januari L1 te gaan starten want ik mag toch versneld promoveren. En ik hoop heel erg om de laatste 4 punten binnen te slepen voor eind december zodat ik met mijn andere paard Z-startgerechtigd bent. Dus tja....ik probeer even alles van mijn af te zetten;)

8. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Even snel hoor, ik had geen email gehad dat er weer nieuwe reacties waren, dacht al dat het erg rustig bij ons was.
    Heb vanmiddag in al mijn ongeduld :x het amc maar eens even gemaild. (is trots op zich zelf, want normaal kom ik nooit zo erg voor mijzelf op) het antwoord kwam vlug maar was niet waar ik op gehoopt had.

Door omstandigheden die wij een aantal maanden geleden niet hadden kunnen voorzien zijn wij genoodzaakt de voorlichtingsmiddag tot nadere orde uit te stellen. Onze verwachting is dat het in oktober/november plaats zal vinden maar ook dit kunnen wij helaas niet garanderen. Uiteraard blijft u op de uitnodigingslijst staan en sturen wij u een uitnodiging zodra er een definitieve datum bekend is.
    Met vriendelijke groet,
    Verpleegkundigen CVV

grrrrrrr..... dat betekend dat de kans klein is dat we dit jaar nog kunnen beginnen. Weer een droom in duigen... ik had zo gehoopt een mooie kerst te hebben. bleh... ben er even helemaal klaar mee.

Verder... we hebben gister een prachtige dag gehad. Zal binnenkort wel even een foto neerzetten. ben er erg trots op want ik heb ze zelf gemaakt.

Talulah...zorro is vandaag als het goed is weer geweest. Ja ik ken haar erg goed, zij is degene waar ik het ringsteken mee gedaan heb. ;)

Morgen weer een uitgebreide reactie
    Liefs....

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden,

@ Ieoor: He bah wat rot dat je je zo naar voelt. Kan ik me ook heel goed voorstellen als je al zolang thuis zit en dan nog eens de hele MMM erbij. Wanneer begin je met de Deca? Misschien had je dat al getypt maar heb ik het gemist. Ik zie dat je nu wel een ander (korter) schema hebt, dat is wel lekker zeg. Wat betreft je vraag, we ervaren eht wel anders dan de IUI's en we vinden het wel spannend maar dat is meer omdat het allemaal nog onbekend is. verder proberen we er niet teveel mee bezig te zijn en gewoon te genieten van alles in eht elven, maar je weet zelf dat dat soms verrekte moeilijk is.

@ Talulah: Fijn dat je moeder ee beetje aan het idee gewend is dat maakt het voor jou

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nou, ik wilde mijn berichtje hierboven afmaken, een heel verhaal getypt kan ik het niet eer plaatsen alles weg dus. Zucht....

Ik ga hier weer een nieuwe poging wagen.

@ Talulah: Fijn dat je moeder nu een beetje aan het idee gewend is dat maakt het voor jou ook een stuk makkelijker. ^november duurt nog wel even maar je hebt in ieder geval een datum om naar toe te leven, dat is beter dan helemaal geen datum hebben. Probeer ondertussen lekker je rust te pakken en ga inderdaad met de paardjes aan de slag. Je gaat goed zeg....Ik wil misschien ook wel wedstrijden gaan starten maar ga toch eerst aankijken hoe de MMM verder verloopt. Ik heb de rest van mijn leven nog dus tijd zat haha...

@ Barleeus: Is er voor jou ook niet de mogelijkheid om over te stappen? Of is dit al eerder gevraagd aan je. Wat rot dat het allemaal nog zo lang moet duren en zo onduidelijk is. We moeten al zo lang wachten...Ik ben benieuwd naar de foto.

@ All: Ik ben zondag ongi geworden, weer een mooie cyclus van 32 dagen dus erg blij mee, het lijkt erop dat mijn lichaam het weer goed doet. Ik mag in tegenstelling tot wat ik dacht pas vrijdag met de Puregon beginnen. Er zijn mensen die gelijk met mij lopen en ze willen natuurlijk alle puncties op een andere dag in het UMC anders wordt het daar te druk. Ik begin dus vrijdag en de vrijdag daarop heb ik de 1e FM. Het vordert gestaag.....

Zaterdag heb ik een vrijgezellenfeest, heb even het ziekenhuis gebeld en ik mag de Deca en Puregon zetten als ik thuis ben. Wel alter dan normaal maar dat is beter dan het de hele dag meeslepen volgens haar. Dus hoef ik me daar ook niet meer druk om te maken.

verder hoop ik dat mijn eitjes goed gaan groeien en ik de punctie in week 41 heb. De week erna heb ik een bruiloft van een hele goede vriendin waar ik echt bij wil zijn.

Nou dat was het weer voor nu...

11. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Barleeus: wat onwijs beroerd dat ze daar ook nog geen datum hebben. Snappen ze niet dat je iets wil om naar toe te leven en dat je verder wil na die IUI's??? Ik kan er met mijn pet niet bij hoor! Misschien moet je ook maar overstappen naar Alkmaar, kunnen we misschien carpoolen hahahaha...grapje!!

Zora: 32 dagen is netjes! Als je vrijdag met puregon begint op welke dag zit je dan van je cyclus?? vind ik wel makkelijk gezegt dat ze niet alle puncties op dezelfde dag willen. Net of je lichaam daar rekening mee gaat houden.

All: hier geen nieuws. Ik moet mijn dossier nog even hebben zodat dat naar het ziekenhuis in Alkmaar kan. Vriend wil nog even wachten want die is eigenlijk benieuwd of ze mij gaan bellen om een afspraak te maken hihi. We stappen sowieso over maar hij is toch nieuwsgierig of we uberhaupt nog een reactie van ze gaan krijgen.

12. Biekie

Biekie Lid

9 jun 2009
    90
    0
    0
    heej meiden!!

Allereerst, hoe is het met iedereen??
    Ik heb hier en daar wel een klein beetje bijgelezen, maar heb de tijd nog niet gevonden om alles bij te lezen...

Ieoor: Jeetje meid, hoe gaat het met je? Ik heb nog zo aan je gedacht op vakantie en nu lees ik dat je voor ICSI doorgaat..een dikke knuff meid!! Hoe is je gevoel hierbij?? Ik ga ontzettend hard voor je duimen meid!

Zora: ik lees dat jij ook al van start bent gegaan! Heel veel succes meid! Spannend hoor!!

All: Onze vakantie naar USA was echt helemaal geweldig!! We hebben zo ontzettend genoten van alle mooie dingen!! Echt, je wordt zo geleefd daar, de ene dag is al zo overweldigend en de volgende dag is nog geweldiger! Echt zo veelzijdige dingen gezien! New york is echt een geweldige stad, en de nationale parken zoals Zion, yosimitepark, bryce canyon en grand canyon, nou echt zo indrukwekkend!! En dan kom je las vegas binnen, jeetje ik had echt ogen tekort daar!!
    HEt fijne is wel dat ik zo geleefd werd daar dat ik niet veel aan de MMM heb gedacht, en meiden..dat voelde zo ontzettend goed!!! Eindelijk na 2,5 jaar tijd even die knop om en mijn gedachte op andere dingen, wauw!! Ik voelde me echt fantastisch!!
    Nu weer back to reallity..vandaag moet ik weer gaan werken en ik zie er best wel tegen op. Weer niks dan kinderen om me heen te hebben, maar ja, dat is na een hlaf uurtje ook weer normaal he...

Vrijdag heb ik weer een afspraak staan bij Geertgen. Zit dan op cyclusdag 16 en dan worden de contracten opgesteld en bloedgeprikt en krijg ik meteen de uitgangsecho. Ik moet zo snel al komen omdat mijn cyclussen nogal wisselen, had er nu een van 32 dagen en daarna 26 dagen, dus het zekere voor het onzekere he.
    Als het goed is mag ik daarna ook meteen van start, dus het wordt nu erg spannend!!!!
    Ik kijk er wel heel erg naar uit, ik wil nu eindelijk eens antwoorden hebben...
    Meiden, ik ga snel nog wat doen en spreek jullie snel weer!

knuffel Biekie

13. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Bieke! Vakantieganger!
    Super dat je zo'n gave vakantie hebt gehad. Zelf ben ik een keer naar canada geweest en was ook zo gaaf. Echt iets wat je maar één keer in je leven meemaakt. Goed dat je je hebt kunnen laten afleiden en dat je er echt van genoten hebt. Welkom terug!

Hier: Gister besloten ook maar over te stappen, het duurt bij den-helder/amc nu toch nog heel lang dus als ik wil overstappen is het nu het goede moment. Als je ergens al bijna aan de beurt bent doe je dat niet zo snel. Ik had op het internet al eerder over deze kliniek gelezen. MC Kinderwens, Iedereen komt hier voor hezelfde wat betekend dat je niet de hele tijd die dikke buiken ziet. Ze proberen er voor te zorgen dat je altijd dezelfde arts hebt, dus niet iedere keer een andere gyn. Het is een stuk persoonlijker allemaal, je bent niet zo'n nummer. Kortom het voede echt goed. Alleen... het ligt in leiderdorp en dat is voor ons ongeveer anderhalf uur rijden en dat is best wel ver. Maar gelukkig vind mijn mannetje het geen enkel probleem als ik me er goed bij voel dus ik heb gister gebeld en we hebben 29 oktober een afspraak. Geen idee hoe lang het daarna nog duurt maar ze hebben inprincipe geen wachtlijsten dus we zien het wel. Ik ben blij dat we deze beslissing gemaakt hebben. Nu nog 5 weken aftellen. Ik ben benieuwd.

Liefs

14. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Hoi Barkleeus,

Ik zat toevallig je berichtje te lezen en ook wij zijn vorig jaar overgestapt naar mc Kinderwens. Voor ons is het een erg goede beslissing geweest en wij zijn dan ook dik tevreden over deze kliniek. Vanaf toen is alles in een stroomversnelling geraakt met als resultaat..............ben nu 38 weken zwanger van ons eerste kindje.
    Wij zijn de medewerkers van de kliniek erg dankbaar en hebben daar een goede tijd gehad met veel persoonlijke aandacht en bijna geen wachttijden.
    als je trouwens elke keer veel moet reizen dan hebben zij ook contacten met het naastgelegen hotel! Misschien handig om te weten.

Veel succes en hoop voor jou ook een net zo mooi resultaat.

15. Biekie

Biekie Lid

9 jun 2009
    90
    0
    0
    Hallo,

Barluees: Wat goed van je dat je de keuze hebt gemaakt nu!!
    Wij zijn ook onze laatste IUI poging overgestapt naar een privekliniek in elsendorp. Wij ervaren dit als erg prettig, en zeggen nu, hadden we dat maar veel eerder gedaan!! HEt is inderdaad veel persoonlijker en ze nemen veel meer tijd voor je. Echt, ik vind het super daar! Nadeel is wel soms een lange wachttijd in de wachtkamer,maar geen dikke buiken!! Heel veel succes meid! Ik hoop voor je dat je ook snel mag gaan starten!

Hier: Gister bij Geertgen geweest. We hebben de contracten mee naar huis gekregen en vanaf morgen begin ik met spuiten met de decapeptyl!! Zo, dat is effe snel zeg!! Als t goed is, ben ik dan over ongeveer 10 dagen ongesteld en vind half okt de punctie plaatst!! Ik vind het zooo ontspannend worden nu! Ik ga ervanuit dat we allemaal een heel mooi sinterklaaskado gaan krijgen dit jaar!
    Ik zie wel weer een beetje op tegen de naalden in mijn lijf en die hormonsters, maar ik heb het er graag voor over hoor!!
    Heel fijn weekend allemaal.

kuss Biekie

16. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Mummie2B80,

Wat onzettend lief dat je een berichtje schrijft. Dat geeft de burger moed! Gefeliciteerd met jouw wondertje, dat is zeker een mooi resultaat! Ik ga inderdaad ook voor de persoonlijke aandacht het lijkt me zoveel fijner als in het ziekenhuis. Heb altijd het gevoel dat ze je zo snel mogenlijk weer naar buiten werken.
    Ik had gelezen van het hotel en misschien gaan we dat wel doen als je er al vroeg voor de punctie moet zijn. Dan ben je toch iets meer ontspannen dan wanneer je 's morgens al heel vroeg weg moet van huis af.
    Nogmaals bedankt voor je berichtje en heel veel succes straks. Dat je maar snel het mooie wondertje in je armen mag houden.

Liefs

17. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend Bieke! Super dat je al zo snel mag beginnen. Half oktober de punctie al!! Ik ga heel hard voor je duimen hoor, dat alles maar goed mag gaan.
    Succes
    ik strooi wat geluk!

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden!

Hoe was jullie weekend? Hier wel leuk, heb een vrijgezellenfeestje gehad, had het zelf georganiseerd met een vriendin, dus wel druk geweest, maar een heel geslaagd feestje!

@ ieoor: Hoe is het met je meid? Je bent zo stilletjes? Wanneer mag je weer beginnen? En gaat het wel goed met je?

@ Biekie: Zo, wereldreiziger, dus weer terug? En het super gehad dus? En je mag al snel beginnen zeg, heerlijk! Hoe is het prikken van de Deca gegaan? Tis een beetje een rotnaaldje he? En wanneer begin jij met de Puregon? Ik denk dat ik de punctie volgende week ergens heb, als alles goed gaat ten minste. Dus we zitten vlak bij elkaar qua planning.

@ Barleeus: Dus jij maakt ook de overstap? En nu dus ook een datum om naar toe te leven. Ik hoop voor jou en Talulah dat de tijd om zal vliegen en jullie oo snel mogen beginnen.

@ Talulah; Hoe is het met jou? En met je paardjes? Nog wedstrijden gehad afgelopen weekend?

Met mij gaat het goed, ik heb zoals ik al zei een leuk weekend gehad. Vrijdag ben ik begonnen met de Puregon, en dat naaldje valt echt 100 % mee vergeleken bij dat rotte naaldje van de Deca. Nu is het aftellen tot vrijdag. Ben benieuwd wat er allemaal gebeurd in mijn buikie.

19. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    hoi meiden

Ik zag me ook al af te vragen waar Ieoor is:( Ik hoop dat het goed met haar gaat en dat ze snel weer wat van zich laat horen in dit topic!!

Barleeus: goed van je dat je ook een overstap maakt naar een ander ziekenhuis. Van al dat gewacht word je ook niet vrolijk, ik snap echt niet dat ziekenhuizen hier zo mee om gaan. Leiderdorp is wel een eind weg zeg:( Wel erg prettig dat je al zo snel een afspraak hebt, nog een maandje wachten en dan weet je iets meer!!

Biekie: hoe is het met je jetlag gegaan?? Ik weet nog wel toen ik uit New York kwam begin dit jaar had ik er echt onwijs last van;) Leuk dat jij en Zora redelijk tegelijk op gaan met elkaar!

Zora: Die puregon valt wel mee he! Voor de laatste 3 IUI's heb ik ook Puregon moeten spuiten en dat is wel gewoon te doen. Ben ook zeer benieuwd wat de echo vrijdag gaat vertellen, hopelijk heb je een aantal mooie eitjes!! Op de hoeveelste dag zit je vrijdag dan??

Hier een druk weekendje gehad, gister op wedstrijd met 2 paarden. Dus dat is op zaterdag de paarden wassen en spullen poetsen etc. Gisteren om 7 uur paarden voeren en om half 9 weg, met het ene paard 2x 1e en 2 punten. Nog 2 puntjes en ik mag Z starten. Het andere paard startte ik onderling, die liep in het begin te draken. Ze verpeste het eerste proefje nog even:x en de 2e ging stukken beter. Als het officieel was geweest had ik 1 wp gehad. Dus ben weer zeer tevreden. Vandaag ben ik eigenlijk nog moe van gisteren dus ben een beetje met mijn huishouden in de weer en vanmiddag en vanavond nog een paar privelessen geven, hard lopen en dan is de maandag al weer voorbij......op naar 6 nov. hihi

20. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo Meiden,

Zora, wat spannend allemaal. Fijn dat het naaldje mee valt, dat mag ook wel eens! En dan kan het nu gaan groeien in je buik. Iedere avond even toespreken hè! Dat helpt vast!

Talulah, wat goed zeg, bijna z starten. Ik ben al heel blij als ik over een jaar ofzo een keer een b proefje kan starten. Dan zou ik al helemaal trots op hem zijn. (mits hij zich een beetje knap gedraagd natuurlijk :p)

Hier gaat het steeds beter. Was vorige week enorm verkouden maar ik heb inmiddels weer lucht. Nu ik weer een datum om naar toe te leven heb voel ik me ook weer iets beter. Dat onzekere kan ik niet zo goed tegen hoor! Iedere keer als er post is ga je toch gelijk kijken of er wat van het ziekenhuis bij zit. Nu weet je het tenminste, duurt ook nog wel lang en ik heb geen idee hoe lang het daarna dan gaat duren nog maar ik kan me er wel bij neerleggen nu. Op naar 29 oktober dus.
    Gister heb ik de fitlandrun gelopen. 5 km en mijn tijd was 30 min. en nog wat. Ik weet het niet precies want er was iets mis met de computer. Morgen krijg ik denk ik mijn sertivicaat thuis gestuurd en daar staat het op. Maar dat maakt niet uit, ik ging voor die 30 minuten en dat heb ik gehaald dus ik was helemaal blij. Ik heb het nog nooit gehaald in 30 minuten dus ik was helemaal kapot het laatste stukje.
    Ik ben de middelste!
    Liefs

Deel Deze Pagina