Yes , eindelijk dan de twee verlangde streepjes!!! In februari een vmk bij 7 weken... Ben nu 5 weken zwanger, maar ik ben zo bang dat het weer fout gaat... Ik moet zeggen dat ik mij vergeleken bij februari nu toch anders voel, het gevoel dat er net boven het schaambeen een beetje een druk is/zit, lijkt niet op kramp maar plaatsen kan ik het nu niet. Mijn dochtertje wordt in juli 5 jaar, ik ik kan mij het niet meer herinneren hoe het toen voelde, ik weet alleen nog dat ik de geur van koffie niet kon hebben, ging al bijna over mijn nek als ze met de koffiekan de afdeling opkwamen (50 meter verderop) Morgen naar de huisarts voor een bloeddruk controle en dan weet ik of ik de verloskundige ga bellen of het ziekenhuis. Hoge bloeddruk heb ik al 10 jaar en bij de vorige zwangerschap ben ik vanaf dag 1 dat ik zwanger was bij de gyn onder controle geweest. iemand hier ervaring mee? Moet je dan met de tweede ook gelijk bij de gyn of mag je naar de vk?
Spannend meid! In ieder geval van harte! Heb geen ervaring met de gyn, maar hoop natuurlijk dat alles goed gaat!
Snap jou wel hoor..... Ik heb in januari een miskraam gehad met 5,5 week. Nou ben ik opnieuw zwanger en ben zo onzeker!!! Word gek van mezelf.... als ik m'n borsten niet meer voel dan denk ik dat het fout zit. Moet morgen naar de verloskundige en dan hoop ik snel een afspraak te kunnen maken voor een echo, want misschien word ik dan wat zekerder. Nou meid probeer ervan te genieten al is het moeilik Liefs
Hallo dames! Vorige week dinsdag getest en ja, zwanger!!!! Ik ben zo ontzettend blij!!! maar nu ga ik me ook zorgen maken... Zal het allemaal goed gaan enz....Maar goed, hoort erbij, denk ik. Gewoon positief blijven meiden! Liefs Nikkie
Gefeliciteerd! en het is logisch hoor dat je onzeker bent. maar als het goed is verdwijnt het steeds meer naar de achter grond als je de 3maanden gehaald hebt.