Hallo, inmiddels is Thijs alweer 5 maanden. Ik heb 1 week gekolft, maar moest stoppen vanwege lichamelijke complicaties. Erg jammer, ik wilde zooo graag BV geven. Nu na 5 maanden lekken mijn borsten nog steeds. Het is niet veel, maar vooral 's nachts lekken ze. Ik ben er dan ook helemaal klaar mee. Ik heb nu weleens zin in een hete douche en om te slapen zonder BH. Hebben er mensen tips?
Vervelend. Ik herken het wel, ik ben zelf meteen op de flesvoeding gegaan en kreeg toch lekkende borsten met een week. Heb toen ook op advies van anderen 1,.5 week met een strakke bh gelopen en geslapen. Nu doe ik dat niet meer sinds een week of zo aangezien mijn dokter zei dat dat geen zin meer had. De laatste restjes melk moeten gewoon opgenomen worden door je lichaam. Hoe lang dat ging duren kon niet gezegd worden.. was van persoon tot persoon verschillend ..soms wel eens maanden idd. Bij mij lekken ze dan niet zo extreem als bij jou, alleen als je aan de tepelk komt komt er toch een druppeltje uit... vroeg me zelf af hoe anderen dat doen met sex etc... geef toe.. t is soms best prettig als je tepels daarbij betrokken worden
ik moest na 2 weken bv stoppen. wat ik toen heb gedaan is een hydrofile luier als een soort bh gemaakt en die zo strak mogelijk gedaan, of evt een hele strakke bh.maar dan ook echt heel strak. dus wat ze vroeger opbinden noemden. ook heb ik 2 x p,d met ijscompressen erop gezeten dit zorgt geloof ik dat de melkkanalen dicht gaan. dit heeft bij mij toen super gewerkt. ik weet niet of jij er nog wat aan hebt. succes
Ook ik baal zo van die lekkende borsten! Tijdens de zwangerschap lekten ze al énorm vanaf de 20 weken, echt alsof de kraan open stond. Dacht ik dat ik er na de bevalling wel vanaf zou zijn maar niks is minder waar! Eerste week 24uur per dag een week lang een strakke bh aan gehad met steeds zoogcompressen erin. Toen leek het vloeien wat weg te zijn. Wilde ik van de week eens proberen om m'n BH 's nachts af te laten, werd ik gewoon wakker van een plasje melk onder m'n borsten! Hopelijk gaat het hier geen maanden duren, maar met die melk in overvloed ben ik er bang voor...