ik ben 7 maanden geleden bevallen. ben nog niet aan de pil weer gegaan. ik ben heel erg onregelmatig ongesteld en er zitten nu alweer 6 weken tussen. nu heb ik sinds een paar dagen ongelovelijk veel afscheiding als ik gewoon opsta of loop voel ik het er soms gewoon uitlopen. en aan het papiertje als ik afveeg gewoon stolsels ofzo gewoon soms wat doorzichtig of wittig slijmerig sorry hoor en soms is het gewoon als of het vocht is.. heb ik gewoon een natte plek in mn ondergoed. is dit normaal? is dit altijd zo voordat je ongesteld word? van de vorige ongesteldheid kan ik me dit niet meer zo goed herrineren of ik dit ook had.. alvast bedankt voor de reacties
Heey, Ik herken dit. Ben zelf ook 7 maanden geleden bevallen en heb echt precies hetzelfde! Misschien is het een hormoonkwestie ofzo? Ik gooi alles tegenwoordig op hormonen haha. Groetjes Jolanthe
hee bedankt voor je reactie!! wat leuk!! onze kindjes zijn dus bijna even oud! maare heb je dit ook een bepaalde periode?? vlak voor je menstruatie of juist niet? Ik heb nu ook steeds een beetje buik pijn.. en dathad ik vorige keer bij mn menstruatie ook al 3 weken voor de tijd ofzo..
Ik heb het ook hoor, geen idee waardoor het komt. Ben ook niet aan de pil, maar ik ben ook nog niet ongesteld geworden