Hoera, zwanger van mijn 1ste kindje!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Chasmi, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Hoi allemaal!

Ik ga me hier ook maar even voorstellen! Ik ben Chantal, 29 jaar jong en 5 weken en 1 dag zwanger van mijn eerste kindje! In september 2008 is mijn man geholpen aan het omkeren van zijn sterilisatie. De uitslag van de eerste test was positief alleen liet de kwaliteit wat te wensen over. Dus, opnieuw een test moeten doen. En die uitslag kregen we afgelopen donderdag, maar die wisten we al :D Het was zeg maar in een keer raak! Zo onwerkelijk en mooi en tegelijkertijd veel onzekerheid en twijfel. Vooral als ik hier de vervelende ervaringen lees... Maar, wij zijn positief! Het voelt goed, als je de misselijkheid en pijnlijke borsten weg denkt... hihi.. Ons kleine wondertje wordt november van dit jaar geboren!

Ik heb alleen een vraagje, af en toe heb ik wat krampjes onderin mijn buik.. Voelt als een soort spierpijn... Kan dit de baarmoeder zijn?! Is dit normaal?

Groeten,
    Chantal

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hoi chantal van harte gefeliciteerd! :D en dat je je baarmoeder voelt is heel normaal hoor het gaat toch allemaal werken daar beneden! heel veel geluk en lekker genieten.. :D

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

4. Estha

Estha Actief lid

12 nov 2008
    487
    4
    18
    Gefeliciteerd!

En ja, die krampjes in je onderbuik zijn normaal. Vond het zelf erg op ongesteldheidspijn lijken.

Geniet ervan!

5. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Dank jullie wel voor de geruststellende woorden.. Het zijn dus "normale" krampjes..

6. Dolvin

Dolvin Lid

14 feb 2009
    60
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

7. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    hey meid gefeliciteerd en lekker gaan genieten

8. miriam24

miriam24 Actief lid

16 nov 2008
    179
    0
    0
    overijssel
    hay meid

gefeliciteerd met je zwangerschap

die krampen horen de bij, ik heb de zelfs al vanaf het begin last van

je mag lekker gaan genieten voor je het weet ligt wr een lief klein hummeltje in je arm

liefs

9. Butterfly27

20 jan 2009
    39
    0
    0
    Hey!

Gefeliciteerd! Wat super voor jullie..
    Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje :D
    Net zolang als jij ongeveer!
    Heb 27 maart afspraak bij de verloskundige. Vind het allemaal zo lang duren nog ;) Maar ben sinds vandaag echt misselijk...Pffff maar verder een super gevoel natuurlijk!
    Geniet ervan!

10. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    HI,

Dat is grappig en bijna net zo lang zwanger en op bijna dezelfde dag naar de verloskundige. Ik moet namelijk op 26 maart voor het eerst naar de verloskundige. Voel me over het algemeen goed, geen last van extra moeheid ofzo, wel pijnlijke borsten en fluctuerend een misselijk gevoel. Niet over hoeven geven maar een brok in je keel gevoel.... Zal nog wel iets erger worden vrees ik :(

Hoe voel jij je?

11. fleurie

fleurie Lid

5 mrt 2009
    13
    0
    0
    heyyy gefeliciteerd ik ben ook net zwanger en heb ook afentoe krampjes onder in me buik :D ben zo blij!
    groetjes en geniet ervan :p

Deel Deze Pagina