Hallo allemaal, Vorige maand heb ik me aangemeld als nieuw lid hier...Dacht toen de hele maand al dat ik zwanger was ...Uiteindelijk werd ik toch nog ongesteld. (dit was de eerste ronde, vanaf december begonnen) Ik was teleurgesteld en wilde er niet meer zoveel mee bezig zijn..Dat heb ik dus gedaan vanaf 22 januari en ben vorige week teruggekomen van wintersport. Voelde tijdens de wintersport ineens wat steken onderin mijn buik, maar dacht dat het pms was. Borsten waren ook behoorlijk gevoelig...Maar heb me niets in mijn hoofd gehaald. Vorige maand had ik alle symptomen die je maar kan bedenken, dus ik werd vast weer ongesteld. Daar ging ik dus ook vanuit...Afgelopen woensdag kreeg ik al wat menstruatiekrampen. Ik zei tegen mijn vriend; helaas, ik word ongesteld. Nou ja, laat het dan maar gauw komen..(mijn cyclussen waren de laatste maanden behoorlijk lang en onregelmatig, menstruatie bleef vaak lang uit). Donderdagochtend werd ik wakker en dacht bij mezelf; ach, ik heb toch 2 testen, laat ik er maar 1 doen. Dan zie ik dat ie negatief is, en dan word ik vast snel ongesteld. En ik doe die test, mijn vriend stond ook in de badkamer om zich klaar te maken voor zijn werk. En hij staat naar die test te kijken en zegt; schatje....uhm..hoe zat het ook alweer? Pak ff die bijsluiter erbij! Volgens mij ben je zwanger...Ik zo van; nee joh...denk dat je verkeerd kijkt...Maar toen keek ik; en ja hoor! Een plusje! Het drong helemaal niet echt tot ons door...we konden het niet geloven...later was de controle streep helemaal weg...daardoor durfden we het nog niet te geloven. Ik liet de test aan mijn vriendin zien en zij zei dat ik overduidelijk zwanger was! Ik heb gisterochtend de test nog een keer gedaan en toen was het weer overduidelijk! Dus nu geloven we het allebei! We zijn ontzettend blij! En het is heel spannend...voel me heel apart..heb vlinders in mijn buik en af en toe ook angstgevoelens. Hoort er allemaal bij...Wil hier lekker van genieten de komende 9 maanden! Ik word mama van ons eerste kindje
hé Butterfly! Gefeliciteerd! Ik ben ook net zwanger...ik was helemaal in een soort van shock, we hadden het zeker gehoopt, maar eigenlijk nog niet verwacht. Na de eerste (wat vage) positieve test snel een andere test opgehaald en daarna nog 2. Allemaal positief. Ik had de eerste dagen ook een beetje een vreemd gevoel. Blij, bang, "oh jee, nu is het toch écht zover..." etc. Nu we er een beetje aan gewend zijn heb ik al meer rust en ik ga er steeds meer van genieten. Veel plezier en geniet ervan! Groetjes!
Bedankt voor de leuke reacties! Echt leuk om hier mijn ei kwijt te kunnen terwijl mijn eigen fam en vrienden nog niet eens weten wat er gaande is Heb de verloskundige gebeld en over 3 weken heb ik een afspraak. Duurt allemaal zo lang! Heb echt geen geduld hihi
woehoe! Gefeli! Bij de eerste deed ik ook een test tussen de bedrijven door, echt zo van 'even plassen, dan kunnen we het van ons afzetten"....Heb mijn zus er bij moeten roepen om te checken, helemaal verbaasd..Haha, leuk hoor! Geniet maar lekker! x
gefeliciteerd! hier ook vanochtend een positieve test in handen gehad weet dus precies hoe je je voelt!