De titel zegt het al. In de afgelopen 2 jaar hebben we 5 miskramen gehad en zijn we ons zoontje* verloren, hij had trisomie 18. En nu ben ik weer zwanger! We hebben tot nu toe 2 goede echo's gehad. Vandaag was ons kleintje 13 mm, precies op termijn. Nu ben ik mijn mijlpaal voorbij, mijn miskramen waren altijd vrij vroeg. Volgende week gaan we bij de gyn bespreken wat we aan prenatale diagnostiek willen. Ik ben in ieder geval al blij dat deze zwangerschap goed voelt en dat het vruchtje precies op schema loopt, dat was bij ons zoontje* heel anders. Ik ben me als geen ander ervan bewust dat het altijd nog mis kan gaan, maar vooralsnog ziet het er goed uit en juich ik: IK BEN ZWANGER VAN ONS DERDE WONDERTJE!!!!!!!!
Wat goed gefeliciteerd!! Ik duim dat het deze keer helemaal goed mag gaan weet hoe zenuwslopend het is.
Gefeliciteerd! Ik hoop dat deze zwangerschap goed zal verlopen, en dat je over zo'n 7 maanden een mooie gezonde baby in je armen hebt!!
Brix wat ontzettend fijn dat je echo gisteren weer goed was! Ik ben echt heel blij voor je meis! Geniet ervan....het is je zo gegund!