Weten jullie of er ook andere medicatie is om je menstruatie op te wekken behalve de vaak genoemde provera en primolut? Ik zit al in de 3de week provera en weer wordt ik maar niet ongesteld... het bruinverlies is ook al opgehouden. :-s Mijn gevoel zegt dat het niet meer komt, de tampontest liet ook niets zien. Mijn lichaam laat mij gewoon weer in de steek lijkt het wel. ale:
Geen idee meid, misschien weet ik morgen meer. Zie topic over mijn "overtijd" zijn. Misschien was dat beetje je ongi voor deze maand wel? Liefs
Ik hoop het niet want dan ben ik telaat met de clomid.. ik heb mij voorgenomen om tot vrijdagmorgen te wachten en dan het ziekenhuis te bellen..
Waarom bel je niet gewoon morgen? Ik dacht vanmorgen ook...ah...bel later wel. Ben blij dat ik het toch gedaan heb, daar zitten die mensen voor hoor! Gewoon bellen zeg ik!! Succes meid, ben bang voor een "verloren" ronde. Liefs
Laten we hopen dat het nog komt.. of dat ik net als de laatste keer een natuurlijke krijg.. Wat is dit toch lekker frusterend.. Maar ik ben wel echt blij met dit forum want ik kan er hier met bijna niemand over hebben, aangezien bijna niemand het weet..
Ja, tis echt frustrerend he! Je hebt "bijna" niks zelf in de hand. Ik voel me ook altijd heel afhankelijk van alles en iedereen. Wij zijn er wel heel open in en ons bevalt dat heel goed. Mag gewoon een rotdag- week of maand hebben. Ik vond het wel heel moeilijk om die afweging te maken...nu ben ik er blij mee. Het kan ook tegen je werken...mensen kunnen dan extra teleurstellend overkomen, juist omdat ze het weten. Ga maar bellen morgen, je hebt me nieuwsgierig gemaakt Liefs
Ik denk dat ik inderdaad morgen even ga bellen.. want het lijkt me dat ik nu wel ongesteld had moeten zijn.. ben benieuwd wat ze gaan zeggen..een zwangerschapstest heb ik al gedaan dus zwanger ben ik niet...jammer genoeg..
hoi i ik heb ook menstruatie opwekkers genomen en dat is geen primolut of provera maar lutenyl en bij mij heeft dat wel zijn effect. zie ook topic onze weg voor onze 2 spruit groetjes greet
Hoe is het gegaan meid? Ben benieuwd! IK krijg nog twee weken...anders ook Primolut. Laat je het weten? Liefs Elmo
Hey elmo, Nou ik had gister morgen gebelt.. En gister tegen de avond werd ik pas terug gebeld door de assistent met het antwoordt van de gyno. -Die paar dagen bruinverlies moest ik zien als mijn menstruatie (vind ik belachelijk want dan zou het straks betekenen dat ik bij ieder beetje bruiverlies de 3e dag met clomid ga beginnen en wordt je misschien na die tijd nog wel ongesteld) Die assistent zei toen nou dan moet je wachten tot je weer ongesteld gaat worden, dus zei ik weer dan heb ik weer een kuur provera nodig. Antwoord zei weer maar mevrouw u kunt ook gewoon wachten hoor tot u zelf ongesteld ga worden..... #-o Maar om een lang verhaal kort te maken, ik heb tot 3 keer toe moeten zeggen dat ik niet uit mijzelf menstrueer en dat ik daarvoor die provera nodig had wat dit keer niet gewerkt had... :bom: maar vriendelijk blijven doen he.. haha maar goed er werd een nieuwe kuur voor mij uitgeschreven en die moest ik dan komen ophalen. -Gister loop ik dus in de stad met een vriendin die het weten van ons, en ik zei tegen haar: van mij mag het er vanacht nog inknallen vanmij part heb ik het bed alles eronder zitten, dat heb ik er nu wel voor over... -Ik wordt vanmorgen wakker, ik ga naar de toilet.... mijn ondergoed en pyama broek een beetje vies van de bruinverlies (sorry beetje vies verhaal ) maar na het afvegen allemaal bloed....kortom IK BEN ONGESTELD Dus de gyno gelijk maar gebeld dat het kuurtje provera nu even niet meer nodig is.. en gelijk maar een afspraak gemaakt. 19 sept moet ik weer voor een echo komen..
ow meid dan is dat bruinverlies oud bloed geweest he dat er eerst uit is gekomen en dan nu je ongi. ik hoop dat het deze ronde goed gaat met jouw en dat je mag komen vertellen dat je zwanger bent
Ik heb duphaston voor geschreven gekregen om menstruatie op te wekken... Fijn dat die duivels gekomen zijn hoor!!! Chrizzzy