Na 5 miskramen naar Dijkzicht, heeft iemand daar ervaring???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Levi, 11 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Eey Levi, na het lezen van je verhalen wil ik je ook sterkte wensen.
    Ik hoop dat het duidelijk word waarom het zo gaat en dat er wat aan gedaan kan worden.

Wat ik natuurlijk het allermeest voor je hoop is dat het gewoon een keer goed gaat zonder poespas!

Sterkte!!

2. Levi

Levi Actief lid

19 feb 2006
    135
    0
    0
    Kinderleidster
    Bedankt Chiesa ;)

3. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Hoi Levi,ik weet niet of je dit nog leest...

In Dijkzigt is mijn sterilisatie ongedaan gemaakt door Dokter Geldorp,hij vertelde me dat ik binnen een jaar na de ingreep zwanger kon worden.
    Ben nu ondertussen al 9 maanden bezig maar nog zonder resultaat,Mirena is door een gyn.in ons plaatselijke ziekenhuis verwijderd,maar ik wil toch weer terug naar Dokter Geldorp

4. Levi

Levi Actief lid

19 feb 2006
    135
    0
    0
    Kinderleidster
    Ik lees dit nog wel hoor!!!!

Heel veel succes met zwanger worden....
    Voor mij is er eigenlijk niks meer te doen, de kans dat ik zwanger raak is groot, maar dat het weer fout gaat is nog groter :cry:

Er is nog steeds een hele kleine kans dat we een eigen wondertje mee mogen maken, dus proberen we positief te blijven ;)

Je moet inderdaad gewoon naar de arts gaan waar jij je het prettigst bij voelt....

Veel liefs en heel veel geluk ;)

5. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Jeetje wat een verhaal joh,nou mijn duimen draaien voor je hoor,dat het ook voor jou nog is weggelegd.
    Heel veel suc6!
    En ik ga idd,als ik volgende maand weer die :evil: heb,Dokter Geldorp eens bellen,aangezien ik van mijn oudste 2 in een zucht en een scheet wel zwanger was.
    De kans op zwangerschap na een hersteloperatie is overigens 80%,maar wat is er met die andere 20% dan?20% kans dat het niet meer lukt,en daar moet ook weer een oorzaak voor zijn,lijkt me.

Deel Deze Pagina