Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Dames,

Deel 4 is weer aangebroken. Kunnen weer een tijdje door kletsen.

:p:p:p

Hopen op veel roze in dit deel :D

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Wowwww deel 4 alweer :D:D
    Ik zie niet veel topics die zo snel aan een deel 4 komen! Wat hebben we toch een leuk clubje! Hihi.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Oh en in dit deel MOET iedereen gewoon zwanger worden ;);)

4. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ja idd vind ik ook

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Daar ben ik het helemaal mee eens!

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ah, gevonden :)

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Zal morgen de lijst ook even hierheen halen :)

8. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Deel 4, ben het er ook mee eens dat we dit deel met z'n alle zwanger zijn! :D

@ Hier, vanmiddag dus even naar de kapper geweest, wat is dat toch fijn als ze weer geknipt zijn en in model zitten. Pff ik was echt allang niet meer geweest, nog zeker een aantal weekjes voordat mijn opa was overleden :$ Schandalig. En daarna nog even een lekker zonnebankje gepakt, kan wel een kleurtje gebruiken. Alleen staat mijn onderbroek er nu in hahahha, aangezien ik nog een beetje vloei kon ik er natuurlijk niet in m'n nakie gaan liggen :p Zal ML vast charmant vinden zo'n onderbroeken afdruk :D:D

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bella onderbroeken lol!

@deel3 daar hebben we van 9 oktober t/m vandaag over gedaan. Zo'n 4,5maand. Ben benieuwd of we dan echt allemaal zwanger zijn!

Even lekker gesport en heb mezelf moe gemaakt. Nu 2dagen niet sporten. Is ook heerlijk. As zondag kunnen we ons nieuwe knuffel konijntje ophalen. Jippie (een knuffel konijn van zo'n 6-7kilo als ze uitgegroeid zijn)

10. Jazz

Jazz Niet meer actief

Wauwie deel 4!! Heb niet alles helemaal bijgelezen van deel 3 maar ik ben t helemaal eens: in deel 4 iedereen zwanger !! :D

@bella ik ben toevallig ook gister eindelijk weer bijgeknipt was ook hoognodig. En zonnebank ohh ben jaloers zou ik ook wel willen. Ben zo bleek joh pff hihi

Ik zou nog een buikfotootje sturen he?

11. Jazz

Jazz Niet meer actief

21 weken

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,4 KB
      Weergaven:
      10
  12. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Mooi hoor Jazz!!

En hoe heet dat fotoprogramma? Ik wil dat ook kunnen op Android!

13. Jazz

Jazz Niet meer actief

De app heet Camera + en kost geloof ik wel wat, minder dan een euro als t goed is

14. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Swimming, daar gaan we toch gewoon voor, binnen 4 maanden zwanger! Ik had nog geen goede voornemens voor 2013, dus bij deze :D

@ Jazz, mooi buikje! Zo, die is er ook ineens of niet? Toen ik zwanger was van Dilan ben ik ook wel eens onder de zonnebank gegaan, heeel af en toe, om net het bleke eraf te halen. Toen gewoon een handdoek over mijn buik gedaan. Blijkbaar doen dat wel meerdere, want toen ik dus aankwam met een babybuik gaf ze me al extra handdoeken voor mn buik :D

@ Camera+, ik vind dat contrast mooi, welke optie gebruik jij dan Jazz?

15. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Jazz, mooie buik heb je, de laatste weken ineens meer gegroeid volgens mij :)

Ik ga ook voor iedereen zwanger dit deel! We moeten positief blijven!

Ow lekker een zonnebankje, Bella je brengt me op ideeen ;)

Zo lekker naar mn bedje en ML proberen zover te krijgen om het nog even gezellig te maken! Was super moe zei die en hoofdpijn....net maar even een paracetamol in zn mik gedaan haha!
    Weltrusten allemaal!

16. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Goeie morgen meiden!
    Hihi veel te vroeg natuurlijk maar goed.. Ml is not amused dat ik nu AL wakker ben haha. Enne Deel 4 alweer!! :$

Goed voornemen indd om in dit deel allemaal beebjes en zwangere buikjes te zien!

Mooi buikje jazz!

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Eens met iedereen :) deel 4 iedereen zwanger en een hoop bevallen ;)
    (Dat laatste natuurlijk even afhankelijk hoe lang we over dit deel gaan doen hihi)

En ha dinges, jij ook wakker :p je hebt in elk geval wel iets geslapen vannacht begrijp ik? Dat is toch in elk geval een positief puntje ;)

@hier, onrustig, lig mentaal te draaikonten (aangezien dat in t echt niet zo'n optie is...), en daar krijg je honger van....dus ben maar even wat aan t eten ;)
    Merk ook dat ik t gesprek morgen met mn uc wel spannend vind..."gezonde" spanning hopen we dan maar ;)

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ohjaa! Sorry!

@jazz, hihi volgens mij zijn onze buiken idd beetje vergelijkbaar qua verloop van groei en vorm enzo :):) maar zo te zien wek groeispurtje gehad ;) heb je er ook veel last van gehad als in bandenpijn e.d. Of wordt dat je hopelijk bespaard? :)

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Zo, eierkoekjes op, ik ga maar eens proberen of ik nog even tot half 7 wil slapen, hoop t wel...

20. Jazz

Jazz Niet meer actief

Goedemorgen!

Wat kan een mens zich rot en ellendig voelen (scriptie shit).. Kon ook niet in slaap komen erdoor en heel onrustig etc. Maargoed life goes on!

@bella uhhh bij scenes is clarity vaak wel mooi maar meestal heb ik auto. En bij effects: special: faded. Hihi enne ohh dat zou wel erg lekker zijn een zonnebankie :)

@buikje dank jullie wel! Ja klopt groeispurtje gehad. Wel grappig want dat voelde ik vorige week ook aankomen dus het klopt precies. Gaat idd gepaard met banden en rugpijn waar ik ook last van heb maar nt gaat wel. Lijkt een beetje op zeurende menstruatiepijn

@bf jij ook alweer zo onrustig dus.. Hoop voor je dat het een gunstig gesprek is morgen :)

Ik begin zo met werken tot 3, beetje afleiding gelukkig

Deel Deze Pagina