hoi iedereen ,ik ben nou 5weekjes zwanger en ik heb al een buikje,is dat niet erg snel of is dat normaal? mijn vraag is is dat normaal dat je nu al een buikje hebt? zijn er nog meer die dit ook hebben (gehad)? grtjes shiva
Heb zelf ook een heel opgezet buikje, vooral na het eten pff ! Dan is het echt een buik ! Weet alleen nog niet ofk zwanger ben, ga morgen weer testen..
Ehm heel flauw maar volgens je banner ben je 57 weken zwanger, dus dan is een opgezette buik wel logisch
ja ik weet het heb sins vandaag eindelijk die banner erop gekregen,nu moet ik hem nog goed zien te zetten haha
Dat zijn je darmen supershiva (leuke naam...waar ken ik dat toch van.... ) . Je kindje is nog maar 2 mm groot dus daar kan je buik nog niet echt van groeien. Desalniettemin vind ik het toch wel een "zwangerschapsbuikje" hoor. Het komt toch door je zwangerschap, al zijn het je darmen!
Ik had ook al het idee dat ik niet meer in mijn broeken paste Dus het komt heel bekend voor Mensen om me heen zeiden dat het nog niet kon, ben blij dat jij het ook hebt
Jazeker kan het! Die mensen bedoelen waarschijnlijk gewoon dat het kindje nog zo klein is dat je buik daar niet van kan groeien. Maar er zijn zoveel dames waarbij de buik al behoorlijkopzet in de eerste weken, gewoon omdat je darmen onder invloed van de hormonen opzetten.
Hallo allemaal Nou ik heb hetzelfde hoor. Ik heb ook echt het idee dat mijn broeken strakker gaan zitten. Lang leve de joggingbroek! hihihi Liefs Daan
haha mijn broeken passen ook al niet meer.. heb nu alleen nog een rok die past.. binnenkort maar ff shoppen naar joggingbroeken! groeten!
hier nog een met een dikke buik. met name 's avonds zetten mijn darmen flink uit! ben blij dat ik al wat postiebroeken had liggen (die onder je buik vallen, zien er helemaal niet positie-achtig uit ofzo)... ben blij dat het overdag wel meevalt, want wil het pas over een poos gaan vertellen op werk enzo. hoop dat mijn buikinhoud zich tot die tijd wta in kan houden.
Ik ken het! sávonds helemaal vier met je kleine bolling en s'morgens is ie weer weg idd de darmen die aan het aanpassen zijn!
nou ik heb het ook hoor. toen ik een week of 7 was paste de eerste broeken al niet meer maar zullen waarschijnlijk wel je darmen zijn maar het is toch wel leuk om al een buikje te hebben. de mijne begint nou ook steeds meer te komen en niet alleen s avonds maar ook s middags al
HaHA Nou hier nog een hor.. Hoop niet dat het te snel gaat groeien want ik wil het nog helemaal niet vertellen op me werk
ik was 6 weken en moest al positiekleding dragen (het is dan wel me 2e) maar het zijn gewoon je darmen hoor...
Hoi Shiva, Ik snap wat je bedoelt. Mijn onderbuik is ook iets, maar duidelijk zichtbaar uitgezet. Het is inderdaad dikker. Denk dat dit ook de darmen zijn die zich aan het 'reorganiseren' zijn Grt Vanilia
Hallo allemaal, fijn om te lezen dat ook ik niet de enige lijk met dit 'probleem'! Vanaf de vijfde week kreeg ik mijn broeken nog maar amper dicht.. Op dit moment zet mijn buik echt behoorlijk uit. Kan dit ook omdat ik bijvoorbeeld vocht vasthoud? Succes ermee! xx
heb ook al een buikje en ook zeker vooral savonds maar dit is mijn tweede dus dan ga je het volgens mij al sneller zien
hoi hoi dames, dit is onze 3e, mijn buik is behoorlijk groot als je mij vraagt t lijkt wel of ik al 4/5 maanden ben als ik naar sommige buiken kijk. ik ben nu al 2 kilo aangekomen....das nie goe