Ik wil toch even m'n verhaal kwijt...... vorige week 31 december kwamen we erachter dat we zwanger waren, blij natuurlijk omdat we al 1,5 jaar bezig waren. Nou had ik woensdagavond een beetje bloed op m'n wc papier maar maakte me nog niet al te druk, gisterochtend weer en toen begon ik me druk te maken. Vanmorgen is het doorgezet, heb nu echt mentruatiekrampen en het is nu net alsof ik ongie ben. Het is een behoorlijke klap en heb er ook echt om moeten huilen, maandag ga ik langs de huisarts om te vragen hoe of wat? M'n partner en ik vinden het allebei zwaar K.. maar ik heb nu wel een bevestiging dat ik zwanger kan worden want daar heb ik een tijdje niet in geloofd............ Hoop me snel weer aan te kunnen sluiten bij de zwangere. Denk wel dat ik eff van het forum afga om m'n gedachte eff op wat anders te richten. Liefs
Heel veel sterkte... Ik heb overigens meteen contact met de vk gehad, de dag erna ook en zij heeft voor mij een spoedecho geregeld a.s. maandag. Ook heb ik veel gehad aan de gesprekken met hen, dus misschien een tip? Ik weet natuurlijk niet of je al contact had met hun...
hoi hoi, ik had ook een positieve test op oudjaarsdag en ook een miskraam gehad deze week. ik heb ook de laatste dagen contact gehad met de verloskundige, zij kunnen je begeleiden. Ik krijg volgende week ook een gesprek met ze, beetje uitleg wat er nu precies gebeurd is en een hcg-meting en als het nodig is een echo om te kijken of alles schoon is. Plus dat je bij een volgende zwangerschap dan eerder een echo krijgt.
Ik had nog geen contact met een verloskundige dus ik dacht dan ga ik naar de dokter, eff afwachten wat hij zeg dan. Dacht goed 2010 in te gaan, jammer dat het zo gelopen is...... Kwebbelsnoes: heb je last van krampen enz? Bij mij lijkt t net of ik ongie ben alleen wat erger.
ik heb geen krampen meer en bloeden is ook al bijna over, dus bij mij is de miskraam supersnel verlopen, dat is wel uitzonderlijk zei de verloskundige. en je hoeft niet perse via de huisarts, je mag ook rechtstreeks een verloskundige bellen, die kunnen je zowiezo meer vertellen dan een huisarts.
Heel veel sterkte Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Ook 1.5 jaar bezig en een miskraam met 5 weken. Zit nu inmiddels in ronde 2 na de miskraam. Bij mij voelde het inderdaad ook als ongie. Alleen dan met meer krampen en meer bloedverlies.
Ach! Wat naar! Als je zo lang bezig bent ben je extra blij met streep en dat gaat het toch mis. Wat oneerlijk! Wel knap dat je er ook de positieve kant van kan zien, je kan zwanger worden. Dat is tenminste iets. Maar goed, leuk is anders! Hoe gaat het nu met je?