3 Mensen uit mijn omgeving verwachten in maart een kleintje. Ik zou eigenlijk in januari mama worden van de tweede. Die 3 meiden hebben er allemaal (ruim) een jaar over gedaan dus het is ze echt gegund hoor. Maar des te lastiger is het dat zij dus vlak na mijn miskraam zwanger raakten. Waarom uitgerekend die maand? Vandaag voor een fotosessie op de creche van mijn dochter. Alle mama's wachten boven met een kop thee tot het leed is geleden (met die leeftijd is een leuke foto volgens mij een drama ). Overal dikke buiken om me heen. Pfffffffffffffffff, kunnen die mensen niet gewoon thuis hun ei gaan zitten uitbroeden ofzo. Dat zou een stuk minder confronterend zijn. Waarom hoor ik bij de groep wachtenden? Ik wil hier niet zijn, ik wil op het forum 'hoera, ik ben zwanger!'...
ja ik ken het allemaal bekenden om je heen die zwanger zijn. en sommigen waren snel zwanger en sommigen die er een jaar over deden. toen we net begonnen waren kreeg ik 1 na de andere babykaartje in de bus. in een half jaar tijd heb ik een stuk of 7 gekregen en een paar die op dezelfde datum geboren waren. ik word er soms best depri van, maar ja wat doe je eraan. ik ben net weer ongi geworden en denk dat er met mij niks mis is, want word elke maand na 28 dagen ongi behalve vorige maand toen was ik 6 dagen overtijd en kreeg daarna een miskraam. ik kan dus wel zwanger worden. en als je ongi word krijg je ook een ei is mij verteld door de huisarts. liefs san. ik wens je veel succes meis.
Hi Mummy, moeilijk, gisteren ook een zware dip gehad, zo ineens out of the blue, alleen in de auto, tranen rollen over me wangen. Weer dat waarom en intens verdriet , was al over de helft geweest als alles goed was gegaan. Nou vanmorgen is mijn temp dus ook gedipt, betekent, heb ik recent hier geleerd , hello on the way, zullen weer snel komen Ergens weet je het met die negatieve test, maar toch weer die (valse) hoop. Ik blijf een meisje van de klok Ik baal als een stekker, blehhhh :x :x Nino ook vanmorgen naar peuterspeelzaal gebracht Komen ook de mama's hun kindjes brengen en halen met broertjes of zusjes in de kinderwagen. Wil ik ook zo graag ondanks alle angst en frustraties..... Bah wat zitten toch in een vervelend schuitje, wil ook graag in een leuk bootje met je varen van de dikke buikjes.... Ehhh en vooral mij niet als voorbeeld nemen deze maand en ongi worden he liefs
Heb het ook hoor...wil ook naar de topic: "Ik ben zwanger"!! Veel sterkte meid, ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn! Liefs
Moeilijk hè dames. Hie is het net zo. Alsof er ineens veel meer zwangere dames en baby's op de wereld zijn dan ooit tevoren. Onze tijd komt nog..
Tja....need I say more :-k Heel herkenbaar, ik wil ook heeeeeel graag. Ik zou er bijna gefrustreerd van raken maar dat is dan ook weer slecht, dus.......GEDULDGEDULDGEDULDGEDULDGEDULDGEDULDGEDULDGEDULD.
Tja nu je ermee bezig bent, let je er ook ongemerkt op.. het valt gewoon op terwijl het eigenlijk niets meer is dan normaal.. alleen het lijkt zo want het is nu jou generatie.... Mijn buurvrouw is vlak na mij met de pil gestopt, en binnen 3 mnd zwanger helaas is dit mis gegaan. en in de zelfde maand dat ik stopte is een vriendin van mij ook gestopt en zij is nu bijna 21 weken zwanger... Zo is moeder natuur, de een is snel zwanger en de ander helaas niet.. gelukkig steekt mij het niet..
Ik had gisteren ook een enorme dip toen ik thuis uit mijn werk kwam. Echt janken tijdens het eten.....Mijn vriend wist effe niet wat hij daar mee aan moest. (hij is er ook wel heel erg mee bezig hoor en vind het moeilijk dat het steeds niet raak is) Volgende week moet ik op drie kraamvisites en ook in onze vriendengroep zijn er 4 zwanger. Blehhhh........ Echt niet leuk meer hoor. Groetjes OLga
pfff, het is niet eerlijk hé!!! Zoveel mensen die ongewenst zwanger zijn, wij willen zwanger worden en dat lukt niet meteen ... pffffffffffffffffffffffffffff
Ook ik sluit me aan bij het feit dat onze tijd nog wel komt. Alleen dat wachten duurt verrotte lang En dat wachten wordt inderdaad niet makkelijker gemaakt door al die zwangere buiken en kinderwagens die je overal tegenkomt. Ik ben er ook zo een die dat best lastig vind. Ik probeer me maar elke keer voor te stellen dat zij waarschijnlijk ook lang bezig zijn geweest en zij ook een gat in de lucht hebben gesprongen toen het eindelijk raak was. En toch........ik wil ook....... En het liefst nu
Ja ik weet wat dat is. De ex van mijn vriend is maandag bevallen van een meisje. En ik was volgens mij zwanger. Maar maandag ging ik plassen en toen zag ik dat op bezoek waren. Maar volgens mij was het een miskraam. Maar ik weet het niet zeker. Maar vloeien was wel anders dan normaal. Maar oke! Onze tijd komt nog wel. Dames sterkte en succes in het volgende ronde. Ik duim voor ons allemaal!
iedereen lijkt ook maar "gewoon" zwanger te worden. Hoppa stoppen met de pil en een maand later zwanger! Waarom wij niet????? Tis helemaal niet zo "gewoon"! Ik probeer er steeds nuchter onder te blijven, maar nu in ronde 6 begin ik toch wel de zenuwen te krijgen hoor! Bang dat het niet gaat lukken, en ik weet dat er bij mij zo goed als niks mis is (verschillende onderzoeken gehad), maar misschien ligt het wel aan manlief! (al wil die daar niks over horen! Meiden laten we hopen dat het ook ons gegund is! Want eerlijk waar...soms ben ik wel een sbang dat het voor mij bij kijken naar andere dikke buiken en kids blijft! kus miek
over dip gesproken! ik reed gisteren in mijn autootje en had me net voorgenomen om wat minder bezig te zijn met het onderwerp 'baby' en 'zwanger worden' . Zat er kennelijk nogal dromerig bij.. Sta voor het stoplicht...achter een bestelbusje en denk dat het stoplicht op groen springt. Geef dus gas...maar licht was nog rood en ik had dus bijna achterop dat busje gezeten... je raadt nooit waar dat busje van was.. een zaak in baby artikelen! werd dus weer lekker (en bijna letterlijk) met mijn neusje op de feiten gedrukt. Mega dip dus toen ik thuis kwam.
Haha, aoife! Sorry, maar vond het een grappig verhaal. Pfff, zou wat zijn als je er tegenaan was gereden zeg. Gelukkig maar van niet...
Tja voor deze mama begint het verhaal weer van voren af aan.... Geen baby gefreubel, winkeltjes niks nada nothing pffff wordt weer een lange maand . Het enige wat ik mag doen is er weer een jaartje erbij schrijven de 19de. Blehhhhh 40, denk dat ik maar een paar jaar 39 blijf , klinkt in ieder geval een stukje jonger 8) hahaha liefs
Haha, Diana, ik ben gestopt met tellen bij de 18! Dat is de leukste leeftijd, je mag alles maar hoeft nog niet zoveel... Balen dat je ongesteld bent. Ik denk dat ik ook ongesteld ga worden, hoewel het veel te vroeg is en het voorlopig alleen nog maar bruin is (en heel weinig). Is jouw menstrutie te vergelijken met vóór de miskraam? ik herken er niks meer van terug namelijk. Pfff, heel hard je best doen deze maand Diana, nu je nog jong bent gaat het vast lukken!