na 5maanden nog moe..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamasuusje, 22 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    Hoi iedereen,
    Ik ben 22weken zwanger en ik voel me nog steeds doodmoe overdag! het huishouden kom ik bijna niet aan toe, en het maakt niet uit hoeveel ik slaap, ik blijf moe :( mn ijzer en mijn bloeddruk zijn gewoon goed.. herkent iemand dit? liefs mamasuusje

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hoihoi,

hier nog 1 hoor, ik dacht echt dat ik me enrgieker zou voelen, niks is minder waar, soms blijf je gewoon moe helaas, als ik de trap op loop heb ik mijn hart al in mijn keel bonken alsof ik 3 kilometer gejogged heb :(

succes ;)

3. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    haha herkenbaar ja :(

4. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    hehe de een is moe tot de eerste paar maanden en de ander de helft..
    laat ik je troosten.. ik ben bijna klaar en nog steeds moe :p
    helaas zijn niet alle zwangerschappen roze wolkjes :)

5. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    ik ben ook nog steeds moe hoor... en ik moet nog ongeveer 9 en halve week... ik kom ook niej aan het huishouden toe... het is gewoon best lastig...

suc6

6. Ik ben ook nog steeds ontzettend moe, lig s'middags ook vaak nog een uurtje te slapen.

7. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Ik ben ook erg moe! Na 12 weken werd het iets minder maar dat was maar voor korte duur! Ik werd steeds moeier! Nou moest ik afgeloppen woensdag op controle naar de verloskundige en vertelde dat ik zooo moe was, toen heeft ze me ijzer gecontroleerd en die was veel te laag, dus hoop dat het nu minder word :D

8. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Ik ben ook nog steeds veel moe, kan de hele dag wel slapen. Vandaag had ik een vroege dienst en moest ik vanmiddag echt even gaan liggen op de bank. Anders wordt ik gewoon misselijk van moeheid, niet echt leuk. Net even lekker onder een warme douche gestaan en daar knapte ik wel even van op.

9. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik slaap als ik de kans heb altijd smiddags even :oops:

10. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ook hoor iniminie, niks mis mee ;)

11. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Ik wil dat ook wel, maar wordt dan juist zo verrot wakker :(
    Dus meestal ga ik s'avonds op tijd, maar ja dat is ook niet zo gezellig voor me man :)

ik moet soms echt nog wennen dat ik naar mijn lichaam moet luisteren.

12. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Al ijzerpillen geprobeerd? Ik was ook enorm moe, en heb ze toen opgehaald bij de drogist en binnen een week had ik weer veeeeel meer energie! Echt een aanrader hoor! Zo'n potje kost maar een paar euro!

13. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    dat is wel een goeie ja! denk dat ik die maar eens gaan halen :)

14. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Hier ook 1 die enorm moe is.... zit nog steeds te wachten op een sprankje energie maar helaas....
    Overdag hondsmoe en 's avonds klaarwakker, slapen is ook echt een crime aan t worden. :(
    Mijn ijzer is dus wel goed, morgen maar eens ff aan de vk vragen hoe of wat.

15. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

ontzettend moe, kan een hele dag wel liggen pitten. Als mijn vriend en ik samen ergens weg komen met de fiets ook, dan is hij al thuis en zit ik bijna nog in timboektoe ;) :)
    Mijn vader noemde mij altijd jufvrouw mier, omdat ik altijd aan het poetsen was in huis. Nu is het eerder jufvrouw luiaard ;)

16. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hey...

Zie dat het je tweede kindje is....

ik zei weken geleden ook tegen de vk... ik blijf maar moe... in tegenstelling tot vorige zwangerschap...
    waarop mijn vk antwoorde: "Je moet niet vergeten dat je nu al een gezin hebt"... en tja daar heeft ze gelijk in natuurlijk..... rust nemen, wanneer je wilt zit er niet meer zo makkelijk in...!
    en zo'n dreumes is harstikke vermoeidend... (wel leuk)...

Ik had je graag verteld dat het zo over zou zijn... maar ik ben nog steeds moe....
    (mijn ijzer was trouwens tot ruim halverwege de zwangerschap goed... en is nu wel een beetje aan de lage kant.... maarja die vermoeidheid die was er dus eerder...)

Deel Deze Pagina