Vorige week donderdag, na het plaatsen van mijn vorige topic, is inderdaad de laatste keer geweest dat ik mijn zoontje aan de borst heb gehad. Ik was vrijdag t/m zondag weg voor mijn werk. Zondagavond was het wel weer "drinken drinken", ik ben met hem gaan zitten, maar het was meteen hop van mijn schoot en andere dingen doen. Dit gaf voor mij de doorslag: hij is er echt klaar mee. Meneer wil nu naast mij zitten in de grote luie stoel in zijn kamertje. En dan vertel ik het verhaaltje dat ik ook vertelde tijdens de voeding Ik wil jullie bedanken voor de lieve reacties, ze kwamen heel erg binnen, op een positieve manier! Ik heb het er wel heel erg moeilijk mee, mis ons speciale momentje enorm...maar probeer toch het mooie te zien: hij heeft het mogen bepalen, wat ik altijd had gewild (iets later was leuk geweest maar ja..). Als bonus kreeg ik een hele lieve reactie van mijn schoonmoeder, zo fijn! Even doorbijten dus, het verdrietige gevoel moet slijten... Voor alle mama's die nog een piepje aan de borst hebben: als het niet lekker loopt, hou nog even vol Het is het zo waard op de lange termijn! En geniet van elk momentje samen
Ahhhh knuffel En eh, het is zo"n verhaal dat ik besef dat ik het ook op deze manier zou willen dus dank
Sterkte hoor!! Ik vind het echt super dat je het zo lang hebt volgehouden, ik hoop dat dat hier ook gaat lukken!
ag, dus toch. Echt besloten door de kleine zelf en je herinneringen zullen blijven aan al die speciale keertjes!
Fijn dat de kleine het zelf heeft kunnen bepalen, maar kan me voorstellen dat je die momenten mist. Knuffel
Omdat zoon reflux had,en er pas laat een diagnose was,hebben we behoorlijk geworsteld de eerste 7 maanden. En een weigerperiode met 10 maanden. Daarna was het geen volhouden meer maar volledig genieten! ))
Je hebt het toch maar mooi voor elkaar! Echt super mooi dat je zo lang hebt kunnen voeden. Denk dat veel mama's daar stiekem wel jaloers op zijn. Hoop dat je nu nog lekker kunt nagenieten!
Knuffel voor jou Zoe! En ik hoop dat je toch nog in dit deeltje van het forum blijft komen en al je ervaring nog met ons wilt blijven delen! Want vind altijd dat jij dat op een zeer prettige manier doet Verder vind ik het prachtig om te horen dat het momentje er nog steeds is, ook al is het nu zonder voeden, je zoon vind het dus nog steeds super fijn om gewoon echt even dicht bij jou te zijn dat momentje Je klinkt als een zeer lieve mama