Ik had me al voorzichtig gemeld bij een ander topic, maar nu toch ook maar hier om het 'echt' te maken. Na 6,5 jaar van hoop en teleurstelling voor het aller aller eerst een positieve test in handen..... Ik ben blij.... maar de emotie die overheerst is angst en verwarring... Ben zo gewend aan teleursteling dat het lijkt alsof ik me daarop voorbereid. Ik ben nu op dit moment gewoon hartstikke zwanger! 4 weken en 5 dagen Is toch leuk om me hier na 6 jaar lid te zijn, te mogen melden
Wat super! Gefeliciteerd ! Probeer ondanks de onzekerheid te genieten, er groeit en klein kindje in je. Lekker gaan dromen en toeleven naar de eerste echo !
Poehee 6,5 jaar?! Logisch dat je nog niet blij durft te zijn, je zou niet weten hoe.. dat komt vanzelf nog wel hoor GEFELICITEERD!!!
wauw, 6,5 jaar wat lang!! wat super dat het nu eindelijk gelukt is!! ondanks de onzekerheid en de angst; geniet er van!! dat komt vast wel goed.. gefeliciteerd...
Gefeliciteerd! Wat hebben jullie (?) lang moeten wachten! Als het 6 jaar neg is en dan toch pos nu dan moet je denk ik nog even ergens die knop om gaan zetten denk? Genieten!
Wow, kan mij bijna niet voorstellen wat er op dat moment door je heen ging! Dit is echt geweldig!! Meid, van harte gefeliciteerd en een zorgeloze zwangerschap gewenst!!
gefeliciteerd ben hartstikke blij voor je moge god mensen helpen die ook lang zitten te wachten op een kind.
Van harte gefeliciteerd!!!!! wat gaaf dat je na zo lang wachten eindelijk zwanger mag zijn!Een hele goede en fijne zwangerschap!!