hallo allemaal ik ben zo blij verrast afgelopen week, na jarenlang ben ik weer zwanger. dit wordt mijn tweede kind. ik heb al een zoon van 15jr. mijn situatie is heelaas niet ideaal, want na een korte relatie zijn we uit elkaar net als bij mijn eerste kind sta ik er weer alleen voor. maar ik ben wel happy met mijn kindje en kan niet wachten. ben nu al 12wk ver en gisteren de eerste echo gehad. wat een mooie ervaring was dat weer
Allereerst: Gefeliciteeeerd!! Hartstikke balen dat je er weer alleen voor staat, maar je weet nu wat je er allemaal voor terugkrijgt (heeeel veel liefde ).
gefeliciteerd geniet ervan! mijn jongens zijn ook (bijna) 11 en 13 jaar.. en wat is het dan extra bijzonder om nog eens zwanger te mogen worden
Ja mijn oudste weet het al en vindt het leuk zolang als het een broertje wordt hahaha zo kan hij hem stoere dingen leren!! verder heb ik het al bijna aan mijn hele familie verteld kon het niet voor melzelf houden hihihihihih
Nanny, van harte gefeliciteerd! Ik heb ook een zoon van 15! En nog een van 9 en een dochtertje van bijna 20 mnd. Ik zie dat je op Cura woont. Heerlijk!! (ben zelf daar geboren)
ja ik woon hier nu bijna een jaar, maar door mijn situatie (+ dat mijn zoon het hier niets vindt) besloten begin volgend jaar terug te keren naar nederland.
dankje wel dames en tot allemaal die ook in verwachting zijn gefeliciteerd en tot wie bezig is hou vol en veel gelukt