na 6,5 week stuk vlies verloren

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mar9, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

De titel zegt eigenlijk al genoeg... 6,5 week geleden bevallen. Bloedverlies is voor 99% voorbij, blijf alleen slijm met een heeeeel klein beetje bloed verliezen.
    verder heb ik wel nog steeds buikpijn (naweeën), maar dat kan zei de vk.
    Nu verloor ik net op de wc ineens een stuk taai doorzichtig vel, ik denk een stuk van de vliezen. Het was zo'n 6cm bij 3 cm schat ik en er zat wat helder bloed bij.
    Is dit een stuk van de vliezen of placenta? En zat dat los in de baarmoeder, of heeft dat nog aan de wand gezeten en kan ik nu weer bloedverlies verwachten?

Ik ben van plan even af te wachten of de buikpijn nu ook over gaat en zo niet, de vk bellen en dit verhaal voorleggen. Is dat slim, of moet ik aan de bel trekken nu?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou morgen even bellen en je verhaal doen en dan heeft ze vast een advies.

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik zou sowieso bellen idd!

4. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vrijdag al wel nacontrole gehad, in principe is het nu dus afgesloten bij de vk. Kan ik ze hier alsnog over bellen?

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Kan me niet voorstellen dat ze je niet even helpen hoor.

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ik had dat bij mijn 1e zwangerschap. Bloedverlies kwam terug. En verloor meerdere stuk. Vk zei dat dit nog mijn placenta was.

7. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, bloedverlies is gestopt en buikpijn volgens mij ook! Kwam dus blijkbaar daar door, denk dat het wel goed zit!

8. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Ik had na de oudste ook een vliesrest. Dat wist ik alleen wel al voordat ik 'm verloor omdat de VK na de bevalling zag dat de vliezen incompleet waren. Ik ben 'm wel iets eerder verloren dan jij (na een week of 3 geloof ik) maar daarna werd het vloeien toen ook een stuk minder. Het kon geen kwaad iig.

Deel Deze Pagina