iemand ervaring?

Discussion in 'Zwanger worden' started by wiesje, Apr 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wiesje

wiesje Actief lid

Oct 21, 2006
    463
    0
    0
    hallo lieve meiden,,,
    ik heb een vraag over de matcare test
    ik heb er al zal niet overdrijven maar zeker al wel 10 gedaan in mijn loopbaan voor moeder worden, en ik heb ze soms ook wel eens dagen laten liggen om het tot me door te laten dringen van JE BENT NIET ZWANGER!
    maar nog nooit is er op 1 van die testen een lijntje verschenen
    nu had ik gisteren avond een testje gedaan had er toch weer 9 besteld, en ik zag niks ding weggelegd en chagarijnig verder gegaan nu kom ik net thuis van mijn werk denk laat ik dat ding weggooien en er staat echt een streepje op echt duidelijk
    ik weet dat het eigenlijk niet telt maaaaar ik heb met deze testen nog nooit een streepje gezien. vandaar dat ik nu vraag heeft iemand hier ervaring mee?
    ik ga dinsdag ochtend weer testen dan weet ik het zeker maar wou het toch eens voorleggen hier..
    liefs wiesje

2. Niet meer actief

na hoeveel tijd was die streep er, want er staat: binenn 15 minuten kijken.
    Ik had dus ook gisteren met matcare getest en er kwam na ongeveer 30 seconden n vaag streepje.

maar de vraag is na hoeveel tijd dit was bij jou?

3. wiesje

wiesje Actief lid

Oct 21, 2006
    463
    0
    0
    hey hey
    ik heb niet afgewacht gisteravond misschien een minuutje nog niet eens denk ik toen heb ik m opzij gelegd met n zure kop .. en nu is het dus al de volgende dag ... maar ik heb nog nooit een streepje gezien op die testen hoe lang ik ze ook liet liggen daarom vroeg ik het me af snap ie..
    ik weet wel dat ie dan niet meer geldig is hoor maar toch :confused:

4. Niet meer actief

wiesje het kan soms wel iets langer dan een minuutje duren voordat ie positief word hoor, na mn MK had ik pas na 15 minuten een heeeeel licht streepje, oke ik wist daardoor dat het HCG dus aan het verdwijnen was maar hij vond dus wel nog wat HCG.

Ik kan je alleen maar adviseren dan: doe er nog eentje met ochtendurine en wacht dan tot 15 minuten af zoals ook op de beschrijving staat.
    succes

5. wiesje

wiesje Actief lid

Oct 21, 2006
    463
    0
    0
    ja stom he ik kan mezelf wel weer wat doen grrrr
    maar stiekem heb ik wel wat goede hoop eigenlijk want ik heb echt al zoveeeeel van die matcare testen gedaan en dit heb ik echt nog nooit gezien ik blijf realisties hoor dus we wachten gewoon af tot dinsdag of woensdag en dan misschien JOEPIEEEE
    trouwens die streep was ietsie duidelijker dan die in jou album staat ...
    bedankt voor je lieve reactie hoor.
    liefs wiesje

6. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
  7. wiesje

wiesje Actief lid

Oct 21, 2006
    463
    0
    0
    nee lukt niet echt maar hij ziet er net zo uit als die van lentefee ietsje donkerder

8. Niet meer actief

wiesje dat is er een van kruidvat niet van Matcare, met Matcare had ik gisteren een licht streepje en vandaag wat donkerder, krijg m alleen niet op de foto t is zo een klein fruttestje (dipstick) vandaar...

die van kruidvat daar was de streep er al binnen vijf seconden, nog eerder dan de teststreep.

9. wiesje

wiesje Actief lid

Oct 21, 2006
    463
    0
    0
    oja :oops: nu zie ik het ook
    ik had er op mijn speurtoch een gevonden hhihihi maar die was dus niet van jou sorrrrryyyyyy
    liefs

Share This Page