Wauw!! Van harte gefeliciteerd.. is jullie van harte gegund!! Geniet ervan..zwanger worden is gewoon een wonder. groetjes Kandy
Wat een leuke en lieve reacties, heel erg bedankt meiden. @myprecious ja natuurlijk mag je dat vragen! in totaal hebben we ongeveer 1,5 jr in de mmm gelopen en 2 jr hebben we het zelf geprobeerd. 6 mislukte iui's en toen de eerste poging ivf, werd afgebroken vanwege overstimulatie, daarna maand rust en in juli opnieuw de eerste poging gestart met resultaat!! we hadden 4 follikels waarvan 2 goed bevrucht zijn 1 teruggeplaatst en 1 in de vriezer ik wil graag iets tegen alle dames zeggen die momenteel in de mmm zitten: houd moed, het kost misschien veel tijd en energie maar blijf positief en geloof er in dat het gaat lukken!
@sloppyslayer bedankt voor je reactie, bij ons in het z'huis doen ze geen bloedtest ik mocht afgelopen zondag testen en moest maandag bellen om de uitslag door te geven. We hebben ook al een afspraak voor een 1e echo in september, erg spannend. Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!
He, Ik zag hier je bericht staan en was even benieuwd naar hoe dat nou kan... had je clearblue digital? of met zo'n plusje?
Dank je! Jullie hebben ook een heel traject moeten door lopen voor dit kleine wonder!! Geniet van je zwangerschap en ik hoop dat jullie 1sept een hele mooie echo hebben
@ mamamia bedoel je hoe het kan dat de test positief was? ik mocht zondag thuis testen van het ziekenhuis en had idd clearblue met de tekst zwanger
Dankje wel meid! Wij zitten zelf in de mmm en ik hoop echt dat wij er ook gaan komen, jou verhaal geeft moed en hoop! Dankjewel .
He, Nee, sorry dit berichtje was niet voor jouw bedoeld maar ging over het onderschrift van zilvervosje dat het vreemd is dat ze wel positief heeft getest, maar uiteindelijk toch niet zwanger blijkt te zijn:S Jij in ieder geval van harte gefeliciteerd met het goede nieuws! Geniet ervan. Groetjes, mammamia
Van harte gefeliciteerd meid!! Geweldig dat jullie lange wachten eindelijk beloond wordt! Geniet van deze moooie periode (hopelijk ben je niet al te misselijk )