Ook een nieuwe naam anders je denk ik ook wel verslagen in drie en half jaar tijd. Haha. Maar gefeliciteerd.
Ik dacht dat de berichtentelling gewoon opnieuw was begonnen en ze er dus al ruim 10000 heeft vanaf mei 2012. Ik heb overigens wel een vermoeden wie Lov23 eerst was, toen had ze ook al errug veel berichten .
Hahahahah ja ik weet het ik zit hier te veel je zou denken dat ik geen leven heb maar dat is niet zo hoor hahahahha Ik ken jou ook best goed
Poeh, dat zijn aardig wat berichten. Maar ik snap t wel. Zp is op zich verslavend. Voor ik zwanger werd kwam ik nooit op forums, maar hier ben ik blijven hangen. Best handig ZP
Ik heb ook aardig wat berichten geschreven. Ze zouden een afkickcentrum moeten hebben voor zwangerschapspagina . Ik ben hier nu 6 jaar lid en zit bijna op 11000 heb nog een paar dagen en mag dan gaat mijn 7e jaar in
Ja het is ook verslavend......en als je al in een paar clubjes en topic meeschrijft schiet het ook aardig op hihi.... Het is gewoon een superforum waar ik al er vaak veel aan heb gehad. Weet nog dat toen ik pas hier kwam ik kon gaan testen ... Zat nog te twijfelen of ik al een test kon wagen....was pas 4 dagen overtijd. Dames reageerde natuurlijk met een antwoord ... Jeetje je hebt nog niet getest???! Doe maar eens een testje hoor.... Hahahha ja dat zou ik nu ook zeggen
Maar zitten jullie dan de hele dag door op ZP? (niet lullig bedoeld hoor, maar vraag het me af hoeveel tijd je per dag dan wel niet kwijt bent met zoveel berichten). Ik kijk zelf al redelijk vaak even, en kom bij lange na niet op jullie berichten haha. En reageren jullie dan op alles?