6 jaar na onze eerste miskraam mag ik nu toch komen melden dat wij gisteren een mooi kloppend hartje hebben gezien op onze echo, zo byzonder en wonderbaarlijk allemaal ! er is de afgelopen jaren veel gebeurt en door vele medische behandelingen had ik eigenlijk gedacht dat dit moment alleen maar een droom kon zijn, we zijn er nog niet, maar we zijn positief en gaan ervoor ! over 2 weken weer een echo om te kijken hoe het gaat.. een hele blije Robing & Robing hubbie
wauw wat een prachtig nieuws!! van harte! geniett ervan!! wat heb jij dit dik verdiend zeg. Je geeft me hoop!!
Geweldig nieuws! Gefeliciteerd. Wat heb jij veel meegemaakt de afgelopen jaren. Dit wondertje is jullie enorm gegund. Geniet er van.
jeetje mina, wat ben jij een doorzetter. RESPECT!! Ik denk niet dat ik het zou kunnen.... GEFELICITEERD!!
Je droom is uit gekomen meid gefeliciteerd!! en het lange wachten is beloond. ik duim dat het goed blijft gaan.
Een meer dan verdiende zwangerschap die nu echt niet meer mis mag gaan! Gefeliciteerd!! Lekker bij mama ( en papa) blijven beebje! Hoe je goed vast!!
Thanks iedereen ! Het is nog onwerkelijk vooral omdat ik nagenoeg niets voel .... Moet ik wellicht blij om zijn maar heb toch liever af en toe een bevestiging nodig... Wachten tot de volgende echo dan maar (21.04) ... Morgen naar mijn "andere" arts voor de half jaarlijkse controle daar ben ik eigenlijk meer mee bezig.... Misschien dat ik daarom nog niets voel...... ...... Heb een goed gevoel en blijf positief !!
Wauw! Wat fijn dat het na zoveel jaar eindelijk zover is! Gefeliciteerd met de zwangerschap en het kloppende hartje! Ik hoop voor jullie dat je een heel goede zwangerschap zal hebben en dat jullie straks een prachtig kindje mogen verwelkomen, dat de afgelopen zes jaar helemaal goedmaakt!