Ik had niet verw8 dat ik me hier zo snel kon melden... Gisteren had ik zon onderbuikgevoel dat ik d8 ik ga niet w88 tot moederdag maar nu een test doen (23.15 uur) Dan kan ik verder met lijnen en stoppen met hopen... Tot mn verbazing positief! Heb zo gehuild! Vandaa een cb digi gedaan en zwanger! 2-3 wken pas maar toch echt zwanger! Uitgerekend deze maand... Super weinig geklust.... Vent een nieuwe baan... Begonnen met zwaar dieet... En pats bingo... Geloof het bijna nog niet...
Haha ja vandaag alles aan de kant gesmeten hihi Dank jullie allemaal.. Het komt nog iet echt binnen allemaal
lizzy wat lees ik nou????!!!!!! Wat geweldig nieuws super zeg Veel geluk (hopelijk blijf je nog wel af en toe meekletesen met sept topic en graag wat hcg en roze deze kant op, alvast bedankt! liefs
Ja wat een surprise he! Voor mij ook hoor Tuurlijk blijf ik meekletsen en duimen voor jullie.. Zal wat hcg jullie kant op sturen haha niet ged8 dit in zon korte tijd allemaal te zeggen hihi Liefs!
Soms een beetje misselijk.. Mn darmen zijn helemaal van slag en heb mood swings haha en ben echt superbang!