Zwanger maar ...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Flowerlisa, 18 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowerlisa

27 aug 2019
    80
    80
    18
    Vrouw
    ... omgeving weet het nog niet en jullie gaan uit eten. Als er koude groenten op je bord liggen dan eet je die niet op, maar kan het kwaad dat de koude groenten op je bord gelegen hebben? Hetzelfde bord waar dus je vlees op ligt ... of freak ik te veel?

2. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Waarom zou je geen koude groenten eten?

3. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.011
    3.666
    113
    Relax! Hoezo zou je geen koude groente mogen eten. Rauw rood vlees zou ik laten staan.

4. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Je mag gerust koude/rauwe groenten eten hoor. Zolang het maar goed gewassen is. Maar daar zou ik wel vanuit gaan in een restaurant hier.

5. Flowerlisa

27 aug 2019
    80
    80
    18
    Vrouw
    Weljah je mag wel koude groenten eten maar als je ze niet zelf gewassen hebt ... dan weet je niet of ze goed gewassen zijn. Ofwel ben ik een beetje te freak daarop? Maar ik wist dus niet wat te doen, dus liet het maar liggen op mijn bord

6. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ja ik ben van mening dat je dan “te freak bent”. Maar goed het is jouw lijf en jouw zwangerschap.

Als je er echt zo in staat zou je misschien beter gewoon niet uit eten kunnen gaan. Dan weet je tenminste wat er met je eten is gebeurt. Want voor alles wat er op je bord ligt geldt dat je dat niet weet.

Lijkt me dan wel verschrikkelijk lange 9 maanden worden.

7. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Nooit over nagedacht, ik eet t gewoon, ook als ik ze niet zelf gewassen heb maar buiten de deur bijv

8. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ik begrijp het wel. Ongewassen groente kan eveneens listeria bevatten. Kan... Hoeft niet. Ik heb in mijn zwangerschappen ervoor gekozen geen rauwkost elders te eten. Er is genoeg wat wel kan.

Deel Deze Pagina