Na 6 maanden Clomid, overgaan op hormoon spuiten

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door DanielleG, 6 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Net weer terug uit het zh van de HSG. Mijn god wat deed dat pijn zeg!
    Gelukkig duurde het ook niet heel lang en was de pijn meteen weg. Wilde daar uiteraard niet toegeven dat het toch best zeer deed. Toen het eenmaal klaar was, ging het ook goed. Ze vroeg nog : ben je niet duizelig? Nee hoor, niks aan de hand zei ik nog.:cool: Eenmaal weer aangekleed stonden wij de uitslag te bespreken en werd ik ineens helemaal niet goed. :rolleyes:
    Voor ik het in de gaten had was ik flauwgevallen. Haha zo erg!! Schaamde me rot.
    Het erge was dat het vrij snel weer goed ging en dat ik bij de afsprakenbalie nogmaals onderuit ging. Heel bemoedigend voor degene die nog in de wachtkamer zaten te wachten hihi. ;) Nu lekker op de bank. Heb nog wel flinke buikpijn, maar dat zal vast einde van de dag wel weer langzaam wegzakken.
    De officiele uitslag krijg ik nog, maar tot nu toe leek alles goed! Verwacht ook niet dat er dan nu nog wat bijzonders uitkomt.

2. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    @ bloem: Dankjewel, toch vind ik het erg moeilijk hoop te houden.
    Ik hoop voor je dat het een mooie follikel is geweest!

@caro: Dankjewel.Oh nee, wat vervelend. Hopelijk gaat het nu goed met je. Ik had na de tijd ook nog wat buikpijn maar ging snel over.

Ik heb ondertussen een test gedaan om te kijken of de ovitrelle nog aanwezig was, dat was niet het geval. Zegt mij alweer genoeg... weer niet gelukt.

Ik moet nu eigenlijk nog 1 cyclus gonal+ovitrelle en dan op het goede moment "klussen". Daarna gaan we over op IUI. Eigenlijk wil ik vragen of dat niet nu al kan. Wij zijn al 2 jaar bezig om het zelf te proberen en dat lukt maar niet. Dus vind het nu wel tijd voor vervolgbehandelingen.

3. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    @ Angel, Fijn dat de Ovitrelle niet meer aanwezig was. Wanneer is je NOD?
    Mocht je dan gaan testen en het is positief weet je tenminste zeker dat het niet de Ovitrelle is.
    Snap dat je graag een stap verder zou willen naar IUI. Al een gesprek gepland? Het zou fijn zijn als je deze ronde al mag beginnen!

De buikpijn is gelukkig weer weggezakt. Ik ben weer topfit ;)

4. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Mijn nod is dinsdag/woensdag. Wat wel vreemd is, vorige cyclussen heb ik altijd week van tevoren al licht bloedverlies. Ook vorige cyclus nog. En nu helemaal niks.
    Heb nog geen gesprek, ik moet altijd bellen 1e dag van mijn menstruatie. Maar dan zal ik aangeven dat ik wel een beetje klaar ben met deze pogingen.

Fijn dat je geen pijn meer hebt! Nu hopen dat je deze maand succes hebt.

5. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Dat klinkt veelbelovend!! Wat zou het geweldig zijn als je nu een positieve test in de handen zou hebben. Wanneer ga je testen? Ik ga voor je duimen!

Hier alles goed! Heb alleen toch steeds wel een beetje vage buikpijn en nog steeds bloedverlies. Net tijdens de echo heeft de arts mij daarna nog onderzocht en ik blijk toch een lichte infectie te hebben aan mijn baarmoedermond. Arts gaf aan dat het vaker voorkwam dat er na een HSG een infectie optreed omdat er zo wordt 'gerommeld' daar beneden.
    Nu een eendaagse kuur. Dan zou het goed moeten zijn.

Echo was verder ook goed. Eicel is nu al 21 mm! Mag vanavond al de Ovitrelle zetten. :D
    Gaat snel! Nu goed ons best doen en dan 2 spannende weken. ;)

6. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Ik durf niet te hopen.. ik had vanmorgen buikpijn en was misselijk. Heb ook zere borsten. Heb toch even gauw bij de action een test gehaald en zie toch een heel erg licht streepje. Even vergeleken met een test die ik vorige week deed en daar stond geen streepje. Dacht misschien hou ik mezelf voor de gek of is het een indroger.

Ga even de kv 2v5 halen want ik heb geen ervaringen met action testen.

Wat balen dat je een infectie hebt! Fijn dat je de ovitrelle mag zetten! Veel klusplezier en hopelijk een goede ronde!!!

7. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Oh wauw dat zou toch geweldig zijn!! En een streepje is een streepje toch? Een voorzichtige felicitatie! :)

8. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Dankjewel, heb net kv test gedaan en ook daar kwam een lichte streep. Zie foto hieronder

Bijgevoegde bestanden:

9. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    @DanielleG heb jij voor of na je nod getest? En hoeveel dagen ervoor/erna?

10. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Volgens mij ben je hartstikke zwanger hoor! Gefeliciteerd!!

11. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Waarschijnlijk wel eventjes geweest. Maar sinds vanmorgen een beetje bloed dus helaas. Ik denk erover om nu te stoppen met alles. Na 2 en half jaar ben ik er wel een beetje klaar mee.

12. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Ik had pas getest op 16dpo want ik duurde eigenlijk niet te testen omdat ik vaak een lange cyclus had en dus niet wist hoe lang het zou duren.. hoe gaat het met jou? Wanneer mag jij testen? Spannend allemaal

13. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Sorry lees dit nu pas. Je hebt gewoon een licht streepje en je zegt nu licht bloedverlies maar dat kan ook van de innesteling zijn gekomen. Je zal even moeten afwachten hoop het zo voor je! Is zo frustrerend allemaal. Hoeveel dpo zit je?

14. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Ben nu 14dpo. Er heeft wel wat gezeten maarja. Ik weet het nu allemaal niet zo meer.

15. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Is je menstruatie doorgebroken dan? Je zal toch nof even moeten afwachten snap dat die teleurstellingen bijna niet meer te doen zijn. Ze moeten hierna zeker met wat anders komen in het ziekenhuis waarbij jij je meer gesteund voelt al meer dan 2 jaar elke keer die teleurstellingen en voor jou vriend is dat oook niet makkelijk elke keer

16. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Nee nog niet doorgebroken. Ik ben ook gewoon misselijk enz. Plus te laat met ongesteld zijn. Normaal krijg ik een week voor mijn menstruatie al wat lichtelijk bloedverlies, en de dag voor het doorbreekt wordt dat iets meer. Het zou vandaag moeten doorbreken maar hen dat bloed niet gehad.. alleen nu een beetje maar niet zoals normaal.

17. Bloemp27

Bloemp27 Lid

23 okt 2016
    71
    85
    18
    NULL
    NULL
    Angel probeer hoop te houden, wellicht innestelingsbloeding?

Hoeveel dagen na de Ovitrelle is het HCG uit je lichaam? Zit vandaag 10 dagen na Ovitrelle en heb net getest om te kijken of hij al weer blanco is omdat ik denk geen eisprong te hebben gehad. Echter kwam er een licht streepje.. dus denk echt van de trigger. Ik ga morgen vroeg nogmaals testen en kijken of hij verder afloopt..

18. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Angel, ik snap dat je er aan twijfelt, maar probeer hoop te houden. Het is vast een innestelingsbloeding. Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt. Misschien nu elke dag een test doen? Of een keer met een CB digital? Wat een ellende, die onzekerheid/wachttijd.

19. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Angel je moet de hoop nog niet opgeven hoor! Het kan echt goed zijn dat het een innesteling is! Je voelt je nu sowieso al anders dus dat is toch ook een goed teken.
    Ik had op 16dpo een licht streepje dus misschien is het bij jou ook wat later.

20. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Dankjewel.

Volgens mij zeggen ze dat het na 10 dagen uit je lichaam is. Ik testte op 10 dagen erna en had 2 witte testen toen..
    Spannend!! Morgen weer eentje doen?

Deel Deze Pagina