Na 6 maanden Clomid, overgaan op hormoon spuiten

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door DanielleG, 6 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Bedankt Caro en Danielle.
    Ik heb vandaag nog een testje gedaan, vriendlief zag wel een streepje, ik moet moeite doen m te zien.. heb nog een test thuis liggen maar wacht even een paar daagjes!
    Uitgaande van 48 uur na ovitrelle me eisprong, ben ik nu in ieder geval wel te laat met ongesteld worden. Normaal gesproken is dit met medicijnen echt stipt 2 weken na eisprong. We wachten nog maar weer geduldig(!) af.

2. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Angel, hoe is het met je meis? Vanmorgen nog getest? Bijzonder he, ik ken je niet persoonlijk, maar heb toch veel aan je gedacht de laatste dagen. Hopelijk is en blijft je test positief!

3. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Hoi hoi, wat lief! Gisteren last gekregen van wat meer bloedverlies en vandaag is de leegloop begonnen. Dus helaas, ik denk toch een vroege miskraam.
    Heb vandaag het ziekenhuis gebeld met de vraag of we kunnen starten met IUI. Assistente twijfelde omdat ik deze maand dus wel zwanger ben geraakt zei ze, maar ik heb gelijk gezegd dat dat nu 2 x het geval is geweest wat beiden een miskraam is geworden. Ze zou het overleggen. Net teruggebeld en mijn gyn vind het prima om te starten met IUI. Zondag weer beginnen met spuiten.

Hoe gaat het met jou??

@DanielleG : hoe is het? Je had toch gister je eerste echo? Spannend!

4. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw

Wat rot weer voor jullie zeg angel! :( wel fijn dat je met IUI mag beginnen.. hopelijk heeft dit meer effect. Je mag de hoop niet opgeven hoor! Kon je je gedachte er maar even vanaf zetten maar dat gaat helaas niet.. heel veel succes met spuiten hopelijk gaat dit snel en mag je snel beginnen met IUI.

Mijn echo was goed! Zo speciaal was niet veel te zien alleen een kloppend hartje.. heel apart. 30 november weer terug en dan zou ik een klein Gummy beertje moeten zien zei de gynaecoloog haha. Ben benieuwd, heel spannend en eng nog vind ik het hoor..

5. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Ach nee wat een rotbericht Angel! :( Dat slaat wel weer in als een bom.
    Fijn dat je met IUI mag beginnen. Hopelijk geeft dat beter resultaat! Fijn dat ze zo mee dachten.
    Heel veel sterkte en succes weer met de nieuwe injecties.

6. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Dank jullie dames. Vandaag echt hele flinke bloedingen dus doe mooi even rustig aan. Ook nog lastig gevallen door me ex dmv appjes. Hij en zijn fam. Zijn in het verleden erg vervelend/gewelddadig geweest waardoor hij geen omgang heeft met mijn dochter. Nu wilden ze dat via de rechter toch weer proberen maar hij blijft vervelend doen. Kan er ook npg wel bij.

Danielle: super dat je een kloppend hartje hebt gezien, op naar de volgende echo!

Caro: ja idd fijn. Waar zit jij inmiddels in je cyclus?

7. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Meen je niet wat een drama! Dus binnenkort misschien nog een rechtszaak? Zou hij wel kans maken aangezien zijn gewelddadige verleden? Daar zit je dan ook echt niet op te wachten.
    Hopelijk dat de rechter ditmaal nog een keer jou in het gelijk stelt en dat je ex geen kans maakt. Wat een gedoe dan hè. Sterkte!

8. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Ik zit ondertussen op cyclusdag 18. 5 dagen na mijn eisprong.
    Heb wel wat buikkrampjes. Dit heb ik eigenlijk elke maand vanaf 5 dagen na eisprong dus vrees alweer het ergste. Hopelijk valt het mee. Duurt immers nog een dikke week voordat ik ongesteld zou moeten worden. Word er enorm onzeker van grrr:confused:

9. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Nee, we hebben al bij diverse instellingen gelopen en hij verpest het steeds. Waar we nu gesprekken mee hebben is het laatsts hulpmiddel en lukt dat niet is het klaar voor hem. De rechter heeft de "zaak" gesloten.

Misschien heb je wel krampjes omdat er wat gaande is. Duimen!

10. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Wat een vervelend gedoe zeg. Ene kant misschien hopen dat hij het nu weer verpest, dan ben je van het gedoe af en hou jij hopelijk de volledige voogdij over je dochter. Niet leuk, zoveel ellende. Vooral ook stom dat hij het zelf in de hand heeft dat hij zijn dochter niet kan zien.
    Sterkte meid, hoop dat je het snel achter de rug hebt.

Krampen vallen nu weer mee. Heel af en toe last van, waarschijnlijk ook omdat ik er dan aan denk en dan ineens van alles begin te voelen. Ben best zenuwachtig. Vorige maand had ik nu echt al flinke krampen, dat ik dacht elk moment ongesteld te kunnen worden.
    Meestal begon de bruine afscheiding al op dag 22/23. (eisprong dag 15/16). Nu is het dag 21, maar mijn eisprong is nu ook op dag 13 al geweest. Heb nu al langer geen bruine afscheiding dan de vorige maanden. Deze week kruipt echt voorbij.

Hoe is het verder met jou? Alweer aan het spuiten? Welke cyclusdag zit je ondertussen?

Danielle, hoe is het met jou? Heb je al het fantastische nieuws met iemand gedeeld?

En met de andere dames?

11. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Wat een ellende kan je zo hebben zeg angel! Sommige mensen zijn het niet waard.

Caro; voor jou ook weer erg spannend dus! Heb je geen gevoelige borsten? Hopelijk is het deze ronde toch echt raak!

Ja we hebben het tegen een aantal vaste vrienden gezegd want stel dat het niet goed af zou lopen zou ik het ook tegen diegene zeggen dus dan heb je toch iemand met wie je het kan delen :)

12. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Nee geen last van gevoelige borsten. Heb ik eigenlijk ook nog nooit gehad.
    Nu wel steeds meer steekjes in mijn buik. Net nog naar het toilet geweest, nog steeds vals alarm :p Ga morgenvroeg een test doen om te kijken of de ovitrelle al verdwenen is.

Leuk dat jullie het hebben verteld! Had je nog een speciale manier? Vind dat altijd zo grappig!
    Lekker van genieten meis!

13. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Heb gelukkig maandag gelijk gebeld met de mevrouw waar wij gesprekken mee hebben en die snapte zijn gedrag niet en zei ook dat hij zijn eigen glazen ingooit.

Caro: Super spannend, ben erg benieuwd!

Danielle: leuk om te vertellen he! Hoe waren de reacties?

Bij mij weten mijn familie en dichbijstaande vrienden zeg maar van alles af dus ook van de miskraam. Moet zo vaak naar het ziekenhuis dus geheim houden is lastig.

14. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Ja die stress kan je er nu even niet bij hebben. Lastige vent.

Reacties waren leuk omdat ze natuurlijk ook al wisten dat ik in het ziekenhuis liep. Altijd fijn om goed nieuws te brengen. Alleen de reactie van mijn vriend was het leukst haha echt jammer dat ik dat niet heb gefilmd. Had de test alleen gedaan en hij ging weg een dagje en toen kwam die s avonds terug had ik sokjes met i love papa laten inpakken. Super leuk

15. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Haha wat super leuk zeg! Geweldig!

Hier inmiddels dag 24, nog geen bruinverlies. Af en toe buikkramp maar verder valt het mee. Zooo spannend!! Ik heb het gevoel dat ik in geen maanden zo ver ben gekomen.

16. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Leuk danielle!
    Caro: wanneer wil je gaan testen? Spannend hoor.

Ik mag morgenvroeg weer voor een echo. Ben benieuwd.

17. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Ja reuze spannend! Heb wel echt enorme buikpijn. Het gevoel alsof ik giga ongesteld ga worden. Maar tot nu toe nog steeds vals alarm. (gewone) Afscheiding lijkt wel steeds meer weer terug te komen. Tot nu toe nog geen bruinverlies gehad. Geen idee of het misschien nu anders is vanwege de Puregon. Spannend! Ga morgen een testje wagen. :D

Hoe is het met jullie? Hoe was de echo vandaag Angel? Is er iets gegroeid? Een mooie follikel gezien?

18. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Ben erg benieuwd. Zo ging het bij mij ook. Normaal ook al eerder bruinverlies maar vorige x dus niet.

Vanmorgen echo gehad, helaas was er alleen een wat grotere te zien van 1 cm. Woensdag weer terug.

19. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Waaaaaaaaaah!!:D:D:D:D:D

Bijgevoegde bestanden:

20. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Wauw!! Super duidelijk zeg. Gefeliciteerd!!

Volgens mij blijf ik over hier.. :(

Deel Deze Pagina