Na 6 maanden Clomid, overgaan op hormoon spuiten

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door DanielleG, 6 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Hoi lieve meiden,

    Allemaal hele fijne kerstdagen en een geweldig nieuwjaar! Hopelijk een prachtig jaar vol met baby's!:)
     
    Zonnestraal vindt dit leuk.
  2. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met spuiten? Vind je het een beetje te doen? Jawel toch?

    Nee geen bloedverlies gehad maar iedereen reageert anders natuurlijk. Succes!
     
  3. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Gefeliciteerd @fluffyfishy super zeg!!

    Hier helaas geen geluk met de 1e IUI.
    Ben even een tijdje afwezig geweest, zat er een beetje doorheen en natuurlijk drukke dagen.
    Kerst helaas heel vervelend afgesloten. Ons lieve hondje is aangereden en overleden :cry: zijn er kapot van.

    Ook in het ziekenhuis geen geluk. Nieuwe ronde gestart... eerst geen groei daarna 2 eitjes.. 1tje van 11mm en 1tje van 13mm. 2 dagen later waren de eitjes verdwenen! Dus bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad en zit nog te wachten op de uitslag. Hoe kan het zo lopen!!
     
  4. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw

    Ja het is allemaal meegevallen was even bang voor de ovitrelle dacht dat die naald groter zou zijn maar dat was niet het geval gelukkig. Heb nog contact gehad met de gyn voor het bloedverlies, geen verklaring voor maar ik hoefde me niet druk te maken.
    Deze week flink geklust en nu afwachten......

    Hoe gaat het met jou? Nog last van kwaaltjes of valt het mee? Wat ga je een mooi jaar tegemoet!
     
    DanielleG vindt dit leuk.
  5. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw

    Ohhh wat kl*te zeg! Wat een vreselijke kerst zo. Ik hoop voor je dat de uitslag toch positief uitvalt voor je.
    Een dikke knuffel voor jou!
     
  6. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Wat een verdrietige kerst zeg! Vreselijk! Heb je het zien gebeuren? Dat is helemaal erg..

    Hoe is het mogelijk dat je steeds zo'n pech hebt in het ziekenhuis. Dit heb je al eerder gehad toch dat je een hele vroege eisprong had gehad? Zo vreemd! En ook dat ze allebei van de radar verdwenen zijn. Wat een pech allemaal. Dikke knuf! Hopelijk was die van 13 mm rijp genoeg om iets te kunnen betekenen.
     
  7. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Wat een ellende zeg! Deze dagen zouden juist zo mooi moeten zijn. Gecondoleerd, een hondje hoort toch echt bij het gezin. Verschrikkelijk zeg!

    Wanneer krijg je de uitslag? Waarom beginnen ze niet met een hogere dosering bij jou? Als ze snel springen dan heb je in iedergeval misschien toch grotere eitjes. Pff ze zijn toch al een hele poos bezig en dan weten ze nog steeds niet wat juist is. Wanneer mag je weer terug naar het ziekenhuis? De HSG die je hebt gehad deze was ook goed toch?

    Alsnog een hele fijne jaarwisseling en dat 2018 maar heel veel moois voor jullie mag brengen.
     
  8. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Hoi allemaal,

    Ik heb het niet zien gebeuren. Mijn vriend wel, ik hoorde opeens binnen geschreeuw, ben naar buiten gegaan en zag haar toen op straat liggen. Gister is ze gecremeerd en hoorde we dat ze een verbrijzeld schedeltje had (chihuahua). We hebben haar as nu thuis.

    Gister ziekenhuis gebeld, geen eisprong geweest dus moest komen voor een echo. Nu was er weer 1 eitje van 12/13 mm. Ze twijfelde of ze de gonal moest ophogen maar toch maar niet ivm nieuwjaar. En moet nu pas dinsdag terug. Als ie doorgroeit kan t op tijd zijn voor de IUI maar ook net te laat...kortom gaat lekker allemaal.

    Met jullie alles goed ?
     
  9. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @angel12 hoe was het in het ZH?
    Wat een gemis moet het zijn, je hondje :(

    Mijn NOD is 9 januari, afwachten... en proberen inhouden met testen.
     
  10. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Ja, klinkt misschien voor anderen raar maar ik ben echt kapot van verdriet. Ze was overal waar wij waren en nu is het stil.. we hebben nog een hond gelukkig maar das een grote hond. Wat minder makkelijk op schoot.... maar gelukkig vind ik wel troost bij m. Mijn dochter is ook zo verdrietig, echt heel zielig.

    Eitje was gister 18/19mm, gister om 20.00 ovitrelle gezet en morgen om 12 de IUI. Hopelijk op tijd!

    Oh spannend zeg, en zo lastig inhouden.. voel je iets?
     
  11. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @angel12 ik snap je verdriet volkomen, wat zielig ook voor je dochter! Toch der vriendje kwijt :(

    Wat een mooi ei! Nou succes vandaag, hoop het zo voor je :thumup:

    Ik voel een soort van luchtbel rechts laag onderin mijn buik, maar dat kunnen volgens mij ook de standaard pcos blaasjes zijn?
     

Deel Deze Pagina