Na 6 maanden Clomid, overgaan op hormoon spuiten

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door DanielleG, 6 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterre21

    sterre21 Actief lid

    21 apr 2011
    291
    144
    43
    Helaas heb ik gisteren op mijn werk een miskraam gekregen :( wou het hier toch even zeggen aangezien ik zo gelukkig was na de positieve test vorige week. Wij zullen dus ook weer doorgaan met GonalF ..
    :( geluk en verdriet kunnen zo dicht bij elkaar liggen he, bizar :(
     
  2. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Wat verschrikkelijk zeg! Heel veel sterkte voor jullie ❤️ En hopelijk mag het wel snel zo zijn.
     
  3. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Ach jeetje. Heel veel sterkte.
     
  4. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Danielle, hoe gaat het met spuiten?
     
  5. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Ooh Sterre, wat vreselijk zeg! Heel veel sterkte!
     
  6. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Vandaag weer voor een echo geweest. Helaas niks gegroeid. Woensdag weer terug en dan kijken of er 1 verder gegroeid is. Denk zelf niet dat het gaat lukken.
     
  7. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Wat een tegenvaller Angel. Hopelijk is er woensdag wel resultaat!

    Hier nog steeds geen eisprong gehad. Heb de laatste maanden altijd een eisprong rond dag 15. Zit nu al op dag 18. Ik test tweemaal daags dus zou hem eigenlijk niet kunnen missen.
    Het kan natuurlijk alsnog wel, maar ben nu een beetje bang dat ik deze maand geen eisprong heb. Een 'verloren' maand. Hopelijk alsnog snel een positieve test... Wat een gedoe o_O:p

    Helaas is onze afspraak nu iets opzij geschoven, weet eigenlijk niet goed wat de reden was, maar hebben nu 6 oktober een afspraak. Hopelijk dan snel beginnen met de Gonal F.
     
  8. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Spuiten gaat goed gelukkig. Heb nergens geen last van dus dat is ook fijn.. hopelijk slaat het aan; hoor het vrijdag dus ben benieuwd.

    Wat naar dat er bij jou nog niks is gegroeid angel, dit was bij de eerste echo wel toch? Misschien gaan ze de dosis dadelijk verhogen lijkt me. Nou hopelijk komt het snel goed met ons! Wanneer moet je weer terug voor de echo?
     
  9. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Ja hoop het ook, baal er echt van. Met clomid had ik op cd 15 een positieve ovulatietest steeds. Nu zit ik op cd 12.

    Oh hoop voor je dat je eisprong er gauw aankomt! Misschien zo ineens morgen ofzo!
     
  10. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Fijn dat dat goed gaat. Hopelijk gaat het bij jou goed groeien.

    Nee dit was mijn 2e echo. Vrijdag een eitje gezien van zon 9mm, was nu net aan 10mm. En de ene eierstok kunnen ze altijd erg moeilijk vinden, zit verstopt.
    Zit nu op cd 12, met clomid had ik positieve ovulatietest op cd15.
     
  11. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Nou hopelijk heb je morgen een groter eitje; mag je de andere spuit zetten bij 19mm? Spannend allemaal, gebruik je nu zelf ook nog de ovulatietesten?

    Moeten jullie de spuit ook tussen bepaalde tijden zetten? Ik tussen 4 en 8 uur is dit bij iedereen hetzelfde of dat niet?
     
  12. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Weet niet wanneer ik de ovitrelle mag zetten, meestal wel rond de 19/20 mm dacht ik.
    Ik gebruik nu geen ovulatietesten, mijn ei is nog zo klein... straks ga ik dat wel doen denk ik.

    Bij mij is geen tijd gezegd, maar ik zet hem elke dag 18.30 uur.
     
  13. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Hey dames,

    Vanmorgen weer een echo gehad en helaas... mijn eitjes zijn nog klein. Baal zo ontzettend. Deze dosis werkt waarschijnlijk voor mij niet. Vrijdag weer terug en dan verder kijken. Ze kunnen niet ineens verhogen vanwege overstimulatie ofzo.
     
  14. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Wat een rot nieuws zeg! Hoeveel spuitjes heb je nu in totaal gezet? Je zou denkt dat 50 Mg genoeg zou zijn maar zo zie je maar weer. Moet je nu nog wel gewoon doorgaan met het spuiten van dezelfde dosis? Wat raar dat ze nog niet hebben gezegd wat ze dan willen gaan proberen of hogere dosis ofz.. zet je de spuiten wel goed? Dit hebben ze zeker allemaal al nagekeken? Ben erg benieuwd en hoop het beste voor je!
     
  15. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Ik heb nu ondertussen 12 spuiten gezet. Ja, ik zet ze wel goed maar waarschijnlijk heb ik dus een hogere dosis nodig. Morgen zal ik weer verder horen.

    Jij hebt morgen de hsg toch? Heel veel succes.
     
  16. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Wat een pech zeg. Wat ontzettend balen dat de eitjes niet heel goed groeien.
    Stomme vraag misschien, maar moet je de hele maand door spuiten?
     
  17. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Ja, baal ook echt ontzettend. Geen stomme vraag hoor! Nee, je moet spuiten tot je een groot genoeg eitje hebt en dan mag je ovitrelle ( heb ik nu) of pregnyl zetten en dan gaat je ei binnen zoveel uur springen.
     
  18. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Balen zeg! Nou hopelijk pakt het morgen beter voor je uit. Breken ze het dan af of moet je weer zoveel dagen wachten totdat je uit jezelf ongesteld wordt?

    Ja morgen eerst een echo kijken of de 50mg aanslaat en dan uurtje wachten ik het zieke huis en dan door voor de hsg, dus ben benieuwd of het bij mij wel allemaal goed aanslaat.
     
  19. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Spannend, succes!

    Nee ze breken het niet af, gewoon doorgaan tot je een goed ei krijgt.
    Vanmorgen helaas weer niks. Stuk of 5 eitjes maar geen gegroeide. Nu nog steeds niet ophogen, ze wil het nog even aankijken. Maandag weer terug. Pffff,
    Elke x iemand regelen die mijn dochter naar school brengt.

    Mijn dochtertje is wel heel lief:

    " mama, wanneer krijg ik eens een broertje of zusje?"
    Weet ik nog niet lieverd, mama moet medicijntjes...wil je dat zo graag?
    "Ja! Maarja als het niet kan dan kan het niet hoor!"

    Zo schattig!
     
  20. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Wat een lieve reactie van je dochter Angel! Maar wat zou het geweldig zijn als ze straks een trotse zus mag zijn. Hopelijk heb je snel een groeiend ei en een positieve test in handen.

    Danielle hoe was jou eerste echo? Was er groei te zien?

    Bij mij wordt de afscheiding helaas alweer roze/bruin. Elke maand op dag 22 begint het en word elke dag erger tot ik een week later ongi ben. Dus vrees deze maand weer het ergste. Heb ook het idee dat ik deze maand geen eisprong heb gehad. Tenminste, als ik mijn ovulatietesten mag geloven... :cry:

    Hoe is het met de andere dames? :)
     

Deel Deze Pagina