Na 6 maanden Clomid, overgaan op hormoon spuiten

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door DanielleG, 6 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Ben benieuwd! Hou me op de hoogte als je wil :) en we gaan zeker duimen Ik durf niet eerder te testen dan volgende week vrijdag of zaterdag..

2. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Sterre, wat leuk om weer iets van je te horen! Spannend! Als je de symptomen van jou zwangerschap en van nu leest dan ziet het er hoopvol uit! Zou geweldig nieuws zijn.

Danielle, nog een weekje volhouden! Dagen kunnen dan zoooo lang zijn haha. Hopelijk zijn jou kwaaltjes niet van de hormoonspuiten maar van een klein beebje! :p

Net op de echo was mijn ei weg. Volgende week bloedprikken of het een goede eisprong is geweest. Had woensdagmiddag een positieve ovulatietest en savonds laat 'geklust':cool:
    Gisteravond helaas niet meer gelukt. Hopelijk was woensdagavond voldoende!
    Nu ook weer op het wachtbankje. Vind het zo spannend! Op de 1 of andere manier deze maand ook veel meer hoop dan afgelopen maanden, maar ben ook weer zo bang om teleurgesteld te worden. Deze maand ben ik wel van 50 naar 75 mg gegaan. Ergens hoop ik dat dit net het laatste zetje is. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar ik weet niet hoe. Het spookt de hele dag door mijn hoofd. Pfffff :D:p
    Mijn man is de 26e jarig. Dit zou ook mijn NOD zijn. Wat zou het een geweldig verjaardagscadeau zijn! :)

3. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Hoe is het met de andere dames? :)

4. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Dit zou inderdaad een geweldig verjaardagscadeau zijn! Het voelt goed als je nu meer hoop hebt, dit is niet voor niks natuurlijk :). Het blijft zeker spannend en die teleurstellingen zijn bijna niet te doen. Ik durf zelfs niet te hopen maar denk wel weer van alles te voelen en dan zegt me vriend weer laat het nou eens los blabla.

We wachten het gewoon af! Helaas kunnen we niet meer doen :(
    Hoeveel maanden moest je nu nog met de Clomid doorgaan? Hopelijk is het nu raak!

5. Bloemp27

Bloemp27 Lid

23 okt 2016
    71
    85
    18
    NULL
    NULL
    Hi Dames,

Ik zit nu op 9dpo in mijn laatste Clomid cyclus. In totaal 6x Clomid geslikt, eerst 50mg maar had geen effect.. toen 4x 100mg waarvan mijn gevoel zegt alleen de eerste keer een matig resultaat want progesteron was toen 21 nmol (7DPO) overige keren weer cyclus van 40-60 dagen. Wegens drukte in ziekenhuis en vakantie kon ik niet eerder terecht in het ziekenhuis of over op 150mg. Deze ronde 150mg was wel succesvol progesteron was 67 nmol (5DPO) maar enorm veel bijwerkingen dus volgende rond over op Gonal F en Ovitrelle. Vind het best spannend dat prikken dus natuurlijk hoop ik dat deze ronde dubbel succesvol is maar mijn gevoel zegt van niet.

Hoe was jullie eerste keer spuiten? Doet bent pijn? Spuiten jullie zelf?

6. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Hoihoi bloemp,

Wat een gedoe he met die Clomid, zoveel bijwerkingen en weinig resultaat in mijn ogen. Verwacht je nu weer je menstruatie over een aantal dagen of heb je wel een goed gevoel bij deze ronde Clomid?

De spuiten zijn in mijn ogen zo relaxed, totaal geen bijwerkingen. De prikjes voel je niks van, echt niet. Het enige waar je rekening mee moet houden is, dat je vaak de spuiten moet zetten totdat het eitje groot genoeg is en je wordt nauwlettend in de gaten gehouden in het ziekenhuis voor het maken van de echo's.
    Zelf zit ik nu in de eerste ronde met spuiten, vandaag 8 dpo. Succes!

7. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    @ Bloempje, wat een narigheid hè die Clomid. Fijn dat je hierna met injecties gaat beginnen. Iets nieuws, geeft ook altijd weer nieuwe hoop en hopelijk heb je daarna weinig tot geen last meer van de bijwerkingen. Nog een week afwachten! Hopelijk goed nieuws!

Ik weet nog steeds niet helemaal goed waar ik aan toe ben. Tijdens de echo's werd mij elke keer weer naar de Clomid gevraagd en alle 3 zeiden ze dat injecties dan een goede vervolgstap zullen zijn. Ik heb de 27e een belafspraak met mijn eigen gyn en dit gaat dan ook over het vervolg en de bloeduitslagen. Het nadeel is, dat vrijdag de 27e waarschijnlijk dag 2 of met pech al dag 3 van mijn nieuwe cyclus zou zijn. Ik weet niet of er zo vlak voor het weekend nog tijd is om de spuiten uit te leggen en meteen daarmee te beginnen.

8. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Hoihoi Sterre,

En???? :) :)

9. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Zit echt weer in een dip.. Ben vandaag ongesteld geworden... Ik had echt goede hoop. Diepe zucht... Daar gaan we weer :( vrijdag weer starten met gonalF. Echt zo'n klote gevoel elke maand weer he als de duivels doorbreken :( baal echt zo van mijn lichaam!

Genoeg geklaag, sorry..

Hoe gaat het met jou DanielleG?

10. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Hoi dames,

Hier ff gauw een berichtje vanaf ons vakantieadres. Inmiddels alweer 5 dagen aan het spuiten. Ben benieuwd deze ronde...

Spannend allemaal dames.
    En sterre: balen dat je ongi bent! Succes de volgende ronde.

11. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    @ Sterre, och nee wat verdrietig weer! Die teleurstelling is zo vreselijk!!
    Reep chocola, jankfilm en even flink balen!! Ik hoop echt voor je dat je volgende maand meer geluk hebt. Dikke knuf!

@ Angel, geniet van jullie welverdiende vakantie! Jullie hebben al prachtig weer gehad of niet? Bijna voorjaarsvakantie haha..

Op dit moment heb ik best wel buikkrampen en last van mijn rug. Heb echt het gevoel dat ik elk moment ongi ga worden. Dit is nu 5 dagen na mijn eisprong, dus dat kan haast nog niet. Wordt gek van dat gepieker :p Ben zo bang voor een nieuwe teleurstelling:(

12. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Sterre echt balen weer zeg! Gelukkig mag je alweer bijna op voor de volgende ronde! Hopelijk groeien de eitjes snel genoeg zodat je snel de ovitrelle mag zetten! Snap dat de moed af en toe in je schoenen zakt. Was je wel een paar dagen over tijd of dat niet? Na hoeveel dagen komt de menstruatie bij jou na de ovitrelle 14 dpo of later of eerder?

Klagen? Dat valt toch wel mee, ik maak mezelf ook zo gek kan er gewoon bijna niet meer mee ongaan dat dit zo je leven kan beheersen zeg! Als je dit klagen vind graag vind het fijn als iemand zijn ei kwijt kan.

Spannend angel! Je komt dadelijk lekker ontspannen terug van je vakantie en uitgerust dat zal je lichaam ook veel goeds doen! Minder dan een weekje en dan voor de eerste echo weer spannend! Hoeveel spuit je nu?

Caro; probeer niet van de teleurstelling uit te gaan en toch op je af te laten komen; ook al is dit bijna onmogelijk. Bij alles wat je voelt denk je oh zal het.. ik Google ook wat af zeg. Steekje hier, ontstoken tandvlees daar en kan er zelf ook niet mee stoppen.. pff

Vrijdag is mijn NOD en ga er vanuit dat ik toch ongesteld ga worden.. voel helaas al wat krampjes zoals ik altijd heb voor mijn menstruatie :( ik zal dan denk ik maandag terug moeten voor de uitgangsecho en ook beginnen met nieuwe ronde spuiten helaas. We blijven hopen!

13. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Hoe is het met jullie dames?
    Wij zijn weer terug van vakantie. Echt genoten en mooi weer gehad.

Maandag de echo ben benieuwd of er nu wel wat gegroeid is. Ik spuit nog 50 eenheden.
    Wel weer hoofdpijn sinds ik weer begonnen ben met de spuiten helaas.

DanielleG vindt dit leuk.
  14. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Dat geloof ik! Jullie hebben prachtig weer gehad.. fijn. Lekker kunnen ontspannen?
    Maandag weer de echo blijft spannend he! Hoeveel E spuit je gewoon 50?

Lieve dames wat is jullie LF?
    Ik had donderdag het ziekenhuis gebeld want weet niet wat ik moet verwachten.. normaal heb ik een cyclus tussen 32 en 34 dagen maar dat is nu helemaal anders natuurlijk, vandaag al op 38.
    Normaal is mijn LF 17 dagen maar dacht met ovitrelle dat dit anders zou zijn hopelijk korter maar dat is dus niet. Ik ga nu dan ook maar van 17 dagen uit.

15. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Ja, het was echt heerlijk. Lekker een weekje ontspannen en even nergens aan denken, alleen maar genieten!
    Ik spuit gewoon nog 50 ja. Ben erg benieuwd morgen.

Mijn lf was steeds 14 dagen, maar nu weet ik het niet. Wanneer zou jij eigenlijk ongesteld moeten worden? (Liever niet natuurlijk) Voel je al iets of niks?

16. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Fijn dat jullie hebben genoten! Succes vandaag spannend altijd weer hoe groot en hoeveel eitjes je hebt..

Gisteren en vandaag een test gedaan en kijk de uitslag..

Bijgevoegde bestanden:

17. DanielleG

DanielleG Actief lid

6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    En deze 2 waren van vandaag...

Kan het nog steeds niet bevatten.. ziekenhuis gebeld en mag 9 november voor een echo! IMG_8566.JPG IMG_8567.JPG

18. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28

Wauw!!! Gefeliciteerd!! Super zeg

19. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Ben vanochtend geweest voor een echo. Ene kant was een ei te zien die op springen staat! Alleen aan de andere kant zag de gyn weer iets wat er niet hoorde. Ze zei dat t niet pastte in mijn cyclus nu en dat het normaal voorkomt bij een zwangerschap... dus urine ingeleverd en wordt vanmiddag gebeld met de uitslag. Er is elke x wat bij mij, zo vreemd.

Als de uitslag negatief is dan vanavond ovitrelle zetten en de komende dagen aan de slag.

20. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Wauuuw Danielle, wat geweldig!! Gefeliciteerd!!! Super gaaf zeg! Onwerkelijk of niet?

Angel, wat super dat je ook een goed ei hebt. Wel bijzonder dat je weer iets vreemds hebt gezien. En zwanger en een groot ei lijkt mij ook vreemd? Spannend!

Hier helaas weer bruiverlies, dus vrees dat het weer een verloren maand is. Vrijdag gesprek over hoe nu verder. Vrijdag is ook mijn verwachte dag 3, dus ik hoop dat ze nog tijd hebben om de spuiten uit te leggen en dat ik daar meteen mee kan beginnen.

Deel Deze Pagina