Er is al een topic over haaruitval en vitamines maar helaas kan ik er niet in schrijven. Haaruitval na de bevalling is denk ik meer een hormonaal probleem maar ik wil het een beetje helpen dat het weer de goede kant op gaat zeg maar en ik niet helemaal kaal word. Ik heb hier "Huid, haar en nagel" vitamines liggen van Etos. (bevat vitamine B2, niacine, biotine, jodium, vitamine A en zink) Mag ik deze slikken terwijl ik volledige borstvoeding geef? (nog zo 7-8x per dag/nacht)
hoi ik denk het wel, ik heb even gezocht op internet, maar kan geen hoeveelheden vinden, hoeveel zit er in? Ik geef je een link naar een website waarop staat hoeveel vitamines je kunt gebruiken tijdens je borstvoedingsperiode, houd je eigen potje er even naast. Mirjam
Hier de hoeveelheden: vit A 1000 µg = 125% DHA vit B1 13 mg = 1181% DHA vit B2 13 mg = 928% DHA niacine 27 mg = 168% DHA panthotheenzuur 9 mg vit B6 17 mg = 1214% DHA biotine 150 µg foliumzuur 300 µg vit B12 34 µg = 1360% DHA vit C 150 mg vit D 4 µg dl-alfa-tocoferylacetaat 30 mg ijzer 3,4 mg jodium 76 µg mangaan 6,6 mg zink 13 mg (biergist, choline bitartraat, heermoesextract, inositol, L-cysteïne hydrochloride, lithothamnium, PABA, zee-algenextract) bedankt!