biba badje?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Charos, Feb 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Charos

Charos Lid

Aug 15, 2006
    87
    0
    0
    Oudenbosch
    Wij hebben thuis enkel een douche en het lijkt me voor Tijn wel lekker om straks toch in bad te kunnen.

Wie heeft een zo'n biba badje en is het echt zo handig als de advertenties doen voorkomen?

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Dat zou ik ook wel eens willen weten...

3. ooops ik ken het helemaal niet :(
    wat is een biba badje?
    wij hebben ook geen bad dus alle andere oplossingen zijn hier ook welkom! ;)

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Mij lijtk het handig, maar ik heb een bad thuis. Ik weet dat ze ook een of andere prijs hebben gewonnen met dat bad.

5. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Wij hebben ook alleen een douche en zitten ook aan een bibabad te denken! Maar wij vinden hem wel prijzig...de goedkoopste is ongeveer 120 euro! Dus wij denken nog even...of sparen nog even...;)

6. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    Ik had die bibabadje ook gezien en natuurlijk moest ik hem ook hebben, alleen inderdaad erg duur!

We hebben de maten opgenomen en het kan bij ons helaas niet!
    Ons badkamertje is piepklein en we kunnen hem gewoon niet neerzetten en zelf passen we er niet meer bij om de kleine in te zepen :)
    Komt ook omdat er een muurtje staat, dus het badje zou dan klem komen te staan tussen de muren!

Wij gaan dit jaar kijken voor een ander huis een eengezins woning en dan wel met bad!

7. stella

stella Lid

Oct 4, 2005
    57
    0
    0
    groepsleidster
    mijn zoontje geniet al een jaar van zijn biba bad. het is een heerlijke uitkomst als je geen bad hebt. Ze kunnen er heel lang in meegroeien. En hij is makkelijk in te klappen en neemt dus geen ruimte in beslag.
    En je kunt hem in de wasmachine wassen. Ik vind het een van de beste uitvindingen. :)

Share This Page