Na 6 maanden weer zwanger, man boos.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Arwen86, 5 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arwen86

    Arwen86 Actief lid

    29 nov 2016
    304
    206
    43
    Vrouw
    Ja dat mag , hoewel ik zelf ook nog even moet laten bezinken. Gelukkig wil hij er nu wel wat over praten en ziet langzaam in dat het ook wel voordelen heeft om ze kort na elkaar te krijgen.
    Een ding staat in ieder geval vast. Ik ga niets laten weghalen omdat het slecht past in de planning!! We komen er wel uit.
     
    Nadia33, applejo, Mooiezomer en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Arwen86

    Arwen86 Actief lid

    29 nov 2016
    304
    206
    43
    Vrouw
    Oh jeetje... dat was een lang traject! Dan viel het nog mee dat mijn 4e tp een plakker was. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
    flower1983 vindt dit leuk.
  3. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Dat is fijn om te horen. Jullie komen er zeker uit, en gelukkig hebben jullie ook nog wel even de tijd:thumup:

    Gefeliciteerd en een onwijs fijne zwangerschap toegewenst!
     
  4. Desse

    Desse Bekend lid

    11 okt 2017
    840
    920
    93
    Jeetje wat heftig dat je man zo reageert! Hopelijk moet hij gewoon aan het idee wennen. Een eerste kindje verandert ook heel veel en mannen moeten hier sowieso wat langer aan wennen heb ik het idee ;) De mijne zegt in tijden van slaapgebrek of sprongetjes nog steeds wel eens dat hij eentje ook prima vindt (terwijl we echt wel voor een tweede willen gaan, op termijn). Misschien kun je hem ook de voordelen laten inzien van twee kindjes dicht op elkaar? Dat het eerst even aanpoten wordt, maar dat ze daarna heerlijk samen kunnen spelen? Wij hebben een schat van een dochter en ze wil heel graag de hele dag samen met ons samen spelen. Ze is gek op andere kindjes. Wij wachten bewust wat langer met een tweede kindje maar ze zou heerlijk met een broertje of zusje kunnen spelen ipv met ons, wat ons ook weer wat meer ruimte zou geven (nou vinden wij het juist hartstikke leuk hoor dat ze zoveel met ons wil spelen, maargoed, je zou het als voordeel kunnen zien dat ze ook even met iemand anders kunnen spelen ;)). En dan heb je het direct maar gehad met de slapeloze nachten (weet niet hoe jullie kleine slaapt natuurlijk) en je bent sneller uit de luiers. De minder leuke kanten heb je dan maar snel gehad.
    Sterkte want het lijkt me heel vervelend als je niet samen blij kunt zijn met zoiets bijzonders, gezien jullie situatie eigenlijk een onverwacht cadeautje, jou blijft een hoop ellende van een tweede keer dat hele traject bespaard, dat moet hem toch ook iets waard zijn?
     
  5. flower1983

    flower1983 Bekend lid

    22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Dankje, voor iedereen met een wens duurt het lang. Maar Dank je! Jij ook proficiat, geef het de tijd en je zult beide alleen maar gemak in zien. Echt t is zo mooi om te zien hoe die kleintjes met elkaar om gaan. Heel veel suc6 en probeer te genieten
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat fijn om te lezen. Gelukkig duurdt het nog even voordat de kleine mag komen.
    Komt vast goed.

    iig gefeliciteerd! En hopelijk wordt de misselijkheid niet erger bij je.
     
  7. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Heftige reactie van hem. Begrijpelijk dat het even schrikken is, maar dit geldt ook voor jou.
    Het is een prachtig wonder!
    Hopelijk moet hij er even aan wennen en kunnen jullie genieten van de zwangerschap en jullie tweede kindje.
     
  8. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Mannen moeten vaak wennen, mijn man ook terwijl er ruim 2 jaar tussenzit. Het is zwaar, maar ook erg leuk. Geef hem even de tijd :) al vind ik (ook bij mijn man) dat ze beter even tot 10 moeten tellen voordat ze allerlei reacties geven ;)

    Gefeliciteerd!
     
  9. Rabi

    Rabi Fanatiek lid

    9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Hoe gaat het nu? :)
     
  10. Arwen86

    Arwen86 Actief lid

    29 nov 2016
    304
    206
    43
    Vrouw
    Och het gaat wel. Hij is nog steeds niet blij, maar ik hoop dat hij er aan went dat het toch echt gaat gebeuren.

    Nu helpt zoonlief ook niet mee om het gemakkelijker te maken, want hij is snachts vaak wakker. Doorslapen heeft hij nog nooit gedaan en op een goede nacht moet ik er 2x uit. Verder overigens een heel vrolijk kereltje en manlief is gek op hem! Maar wel pittig het eerste jaar, zeker straks met twee.

    Ik merk wel dat m’n kwaaltjes toenemen, meer misselijk en erg moe (had ik vorige zwangerschap, kon nog maar 50% werken van de vermoeidheid, viel letterlijk in slaap op het werk). Ben benieuwd hoe het gaat lopen....
     
  11. Raket78

    Raket78 Fanatiek lid

    7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik vind wel dat het netjes zou zijn als hij zijn excuses aanbiedt. Zo ga je niet met je partner om! Dat ie eraan moet wennen is begrijpelijk, dat ie een stomme opmerking maakt is tot daar aan toe, maar dat praat het nog niet goed. Misschien is het bij hem nog te vroeg voor blijdschap, maar respect is niet te veel gevraagd vind ik.

    Gefeliciteerd met je verrassings-zwangerschap! Hopelijk staat manlief er binnenkort wat positiever in als de eerste paniek is gezakt!
     
  12. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.048
    874
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik lees het vaker dat mannen moeten wennen aan een nieuwe zwangerschap. Gelukkig komt het eigenlijk altijd goed. Het kost alleen even tijd.
    Ik vind de manier van reageren naar jou alleen niet netjes.
     
  13. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Tsja hij heeft m er zelf in gestopt ondanks dat ie wist dat er geen anticonceptie werd gebruikt.
    Hij was er zelf ook bij dus hij kan wel boos zijn maar niet op jou.
    Lekker makkelijk wel natuurlijk:rolleyes:
     
  14. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met jou? En is je man er al blij mee inmiddels?
     
  15. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.690
    14.044
    113
    Vooral de eerste periode is zwaar. Bekijk ook t voordeel van twee relatief dicht op elkaar. Je hebt je spullen zoals box evt nog staan, stoeltje schuift gewoon door. Jongste kijkt bij de oudste af, die loopt sel iets voor maar nog een beetje in de volgbare lijn en je bent nog gewend aan de gebroken nachten. (al went dat gevoelsmatig nooit als je er midden in zit)

    Het zijn fantastische bliksemafleiders van elkaar, schijnt.
     
  16. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.048
    874
    113
    Vrouw
    Is het besef al bij je man doorgedrongen? Ik denk dat je nu een week of 11/12 zwanger bent.
    En hoe gaat het met jou en de kwaaltjes?
     
  17. MariTheresa

    MariTheresa Actief lid

    24 jan 2019
    218
    110
    43
    Vrouw
    Wat een ongelooflijk kinderachtige reactie van je man. Ik hoop zo voor je dat hij bij draait.
     
  18. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Wauw het is net of ik mijn verhaal lees. Hier ook spontaan zwanger. Geen anticonceptie omdat het bij manlief 98% misvormd was. Kwam er naar 10 maand achter dat ik weer zwanger was. Ook wij hadden er samen voor gekozen om geen anticonceptie te gebruiken. Natuurlijk was ik in het verhaal de schuldige. Ik heb echt duidelijk aangegeven dat het bijde onze keus was. Ik het niet weg zou laten halen. Ik hoop voor je dat je man een beetje bijgekomen is van de schik. Meestal is het ook gewoon even wennen voor ze. Geniet van het mooie wondertje in je buik
     
  19. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.048
    874
    113
    Vrouw
    En dan ook nog zwanger van een tweeling! Wat een schrik.
    Hoe ver ben je in je zwangerschap? Wat vindt je man er nu van?
     
  20. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.048
    874
    113
    Vrouw
    Volgens mij is jullie tweeling al geboren. Of niet? :roflmao: Ik zie 3 schattige mannetjes op de foto in je profiel.
     
    Louise11110 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina