Hallo, Ik ben weer zwanger... Mijn dochtertje is nog maar 6,5 maand en kben zelf nog maar 20. Het is natuurlijk al weer heel snel en toch ben ik er blij mee! Maar ik ben bang voor de reacties van andere mensen, dat ze het te snel vinden.. hebben jullie hier ervaring mee? Groetjes, een onzekere mama
Precies in hetzelfde schuitje als jou gezeten, was dan wel 2 jaartjes ouder dan jou, maar dacht precies hetzelfde. Gelukkig vielen de reacties mee, en ik geniet volop van mijn 2 meiden. Niks leuker dan ze dicht op elkaar te hebben! En wat dat betreft zolang je er zelf blij en gelukkig mee bent, moet je de reacties van buitenstaanders maar met een korreltje zout nemen
Gefeliciteerd meid. Ik heb geen ervaring met jouw situatie. Niet teveel denken wat anderen zullen vinden. Geniet ervan!
hier was ik binnen 3 maanden weer zwanger ben wel wat ouder dan jij, maar bij ons was het nr 4. en de vk reageerde echt super leuk. en heeft ons heel goed gesteund want het is wel pittig geweest deze zwangerschap maar nu ons kleine meisje er is voel ik mij eigenlijk weer heel goed. geniet van je zwangerschap en als jullie er blij mee zijn niets van andere aan trekken
Gefeliciteerd! Enne, helemaal niks van anderen aantrekken! Als jij (jullie) er maar blij mee bent (zijn).
Gefeliciteerd meid! En wees er open in mocht het zover zijn om het te vertellen. Ga niet gelijk uit van rare reacties, wie weet komen ze helemaal niet
Ik ben een stuk ouder dan jij en ook nog eens moeilijk om zwanger te worden dus als jij gezegend bent met alweer een zwangerschap en er blij mee bent dan moet je lekker genieten van je mooie wondertje en dat kleine guppie in je buik! Gefeliciteerd!
Hier zit ik in ook ongeveer hetzelfde schuitje. Mijn dochtertje was 7 maand toen ik ontdekte dat ik zwanger ben van onze 2e. En ik ben nu 22 jaar. Wijzelf wilden het graag en zijn er dolblij mee. Maar ik was ook bang voor alle negatieve reacties en van oh! wat snel weer etc. Maar ik heb het tegen de meesten heel blij verteld (sommigen moet ik het nog vertellen) en ze reageren allemaal nog leuk, gelukkig. En wat ze achter mijn rug om doen, dat moeten ze zelf maar weten!
Ik kan alleen maar zeggen gefeliciteerd en geniet ervan! En wat een ander denkt....... Lekker laten denken
Hier ook! Kheb van naaste familie wel wat stomme reacties gehad Zo van: gefeliciteerd...maar wel een beetje snel vind je niet? Alsof dat.iemand wat aangaat! Mn vk.vindt t ook erg leuk. De mensen die negatief reageerden laat/liet ik even.op een afstandje.zodat ze.mijn geluksbubbel niet kapot.prikken. leven en laten.leven....en nu is iedereen er wel aan gewend denk. Probeer me er niks van aan te trekken wat ze achter mn rug om zeggen. K ben.er.dolblij mee en gezegend dat het weer raak mag zijn. Blijf bij jezelf en je eigen gevoel en geniet van je zwangerschap!